του Στράτη Χατζηπαναγιώτου
Δεν τίθεται θέμα πως είναι καλά δουλεμένη η στρατηγική επιλογή της Volvo για τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ. Οι ίδιοι βέβαια γνωρίζουν, όπως και εμείς, ότι πρόκειται για ένα μικρό μέρος της αλήθειας σε σχέση με τα θανατηφόρα ατυχήματα.
«Περίεργη» η 7άδα της μικρής λίστας για το COTY. Σημειώστε αλφαβητικά: BMW 1-Series, Ford Puma, Peugeot 208, Porsche Taycan, Renault Clio, Tesla Model 3, Toyota Corolla.
Κάθε ημέρα και κάθε στιγμή, η οδήγηση απαιτεί την προσοχή μας. Την απόλυτη συγκέντρωση, για να προβλέψουμε και να προλάβουμε. Να «διαβάζουμε» τον δρόμο και ευρύτερα το περιβάλλον, ώστε να ανταποκρινόμαστε εγκαίρως σε κάθε απρόοπτο.
Τα μοντέλα Alpine A110, Citroen C5 AirCross, Ford Focus, Jaguar i-pace, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Peugeot 508, αποτελούν την τελική 7άδα , όπου μέσα από εκεί θα «βγει» το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2019 για την Ευρώπη.
Φασαρία το «πάμε διακοπές», πονοκέφαλος το «είμαι» ή «θα λείπω σε διακοπές». Διακοπάρω, λοιπόν.
Με το Volvo XC40 Αυτοκίνητο της Χρονιάς (COTY), έχουμε την ολοκλήρωση των ψηφοφοριών που αφορούν σε σοβαρούς θεσμούς. Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα είναι το FordFiesta, ενώ το πολύ σημαντικό AutoBest κέρδισε το εξαιρετικό C3 AirCross.
Ο τελευταίος μήνας του χρόνου, είναι μήνας των αποφάσεων για τα Αυτοκίνητα της Χρονιάς. Τρεις σημαντικοί θεσμοί, δύο ευρωπαϊκοί και ένας ελληνικός, ετοιμάζονται να επιλέξουν το αυτοκίνητο για το 2018
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι ο άνθρωπος και ειδικά ο συντονιστής μιας ομάδας, που κάνει τη διαφορά.
Πρόκειται για τον εμπνευστή που στοχεύει ψηλά και παρασύρει με το «πάτημά» του τόσο τους εντολείς όσο και τους συνεργάτες του.
Περί premium πάλι ο λόγος. Αιτία οι αναβαθμισμένες, έστω εταιρικές πωλήσεις των ακριβών αυτοκινήτων που ξεπερνούν τις 50χιλ και αφορμή η δοκιμή του Range Sport στην Ελλάδα και του νέου Volvo XC90 στη Βαρκελώνη.
Από το πουθενά, το motorsport σε παγκόσμιο επίπεδο ξαναζεί. Η Ferrari λειτουργεί, όντας ανταγωνιστική, ο Φέτελ οδηγεί, και να 'μαστε πάλι στο Ίντερνετ για πληροφορίες, και στην ΕΡΤ ή στην CosmoteTV για την τηλεοπτική παρακολούθηση.
Με την ευκαιρία της έκθεσης στο Γκάζι, το μυαλό ταξιδεύει πολλά χρόνια πίσω. Βλέπετε τότε ξεκίνησε και το ταξίδι στην Τέλεια Διαδρομή του Ειδικού Τύπου μέσα από το περιοδικό 4Τροχοί.
Τους οφείλουμε. Γι' αυτούς ζούμε. Γι' αυτούς αναπνέουμε. Μονόδρομος λοιπόν η υποστήριξη θεσμών στους αγώνες αυτοκινήτου, όπου συμμετέχουν νέοι οδηγοί αγώνων. Στους αγώνες με ίδια αυτοκίνητα, όπως το Πρωτάθλημα Ενιαίου, ευθύνη του ΣΟΑΑ, που θα διεξαχθεί με Skoda Fabia.
Τι να γιορτάσουμε; Οι ταχύτητες πλέον στην καθημερινότητα δεν αφήνουν περιθώρια για το χθες, που το χρησιμοποιείς για ένα καλύτερο αύριο.
Επτά οδηγοί και συνοδηγοί με τον κάθε έναν να έχει γράψει τη δική του ιστορία στο μαγικό κόσμο των αγώνων, «μιλούν» για τη θρυλική Ειδική Διαδρομή «’Αγιος Μερκούριος» που αποτελεί και τη διαδρομή του 4ου Αthens Rally Sprint
Τίτλος συνδεδεμένος με την πιθανότητα επιστροφής του Ράλι Ακρόπολις στο WRC. Αφορμή η πρόταση της ΟΜΑΕ στη FIA, ώστε το Ράλι μας να συμπεριληφθεί άμεσα στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2017, οπότε και αναμένεται η γενικότερη αναβάθμιση του θεσμού.
Εχουμε αγώνα χάρη στην ΟΜΑΕ, και δε θα αφήσουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Για 5η συνεχή χρονιά τα αποτελέσματα του Car of the Year 2016, θα ανακοινωθούν στην έκθεση της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο.
Τελικά το ερώτημα-σπαζοκεφαλιά παραμένει. Βενζίνη ή Ντίζελ; Για τον γνώστη της αυτοκίνησης και τον λάτρη της τεχνολογίας, σε συνδυασμό με το πώς λειτουργούν πλέον και οι μικροί βενζινοκινητήρες των 1.000 και των 1.200 κ.εκ., δεν τίθεται θέμα.
Σε σχέση με το Ράλι Ακρόπολις, τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, καθώς το ότι έγινε το Ράλι ήταν κάτι σαν το όγδοο θαύμα, και μένει να δούμε αν ο χώρος διαθέτει την ενέργεια που απαιτείται ώστε να διαχειριστεί ιδανικά την επόμενη ημέρα.
Όταν θέλεις κάτι πολύ και διαθέτεις καθαρό, σωστό και έντιμο λόγο, πετυχαίνεις. Το σχόλιο για το Ράλλυ Ακρόπολις, που σήμερα, χάρη στην ΟΜΑΕ, στο Eurosport και στους χορηγούς του, κοσμεί το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.