Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πού θα σβήσει 1000 κεράκια η Ferrari;

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Το Χόκενχαϊμ, η Ίμολα, το Μουτζέλο και η Χερέθ, είναι οι πίστες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να φιλοξενήσουν κάποιον αγώνα στο νέο καλεντάρι της Formula 1. Μιλώντας επί του θέματος ο Ρος Μπρον, υπεύθυνος στη Liberty Media για τα αγωνιστικά θέματα, δήλωσε ότι με τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί οι σταθερές πίστες όπως είναι οι τέσσερις που αναφέραμε πιο πάνω, προτιμώνται σε σχέση με κάποιο σιρκουί πόλης.

Ο λόγος είναι ότι καθίσταται ευκολότερο να εξασφαλιστεί ότι δε θα υπάρχουν θεατές, άρα θα αποφευχθεί ο συνωστισμός, ενώ δε χρειάζονται και εργασίες που θα μετατρέψουν το κέντρο μιας πόλης, σε αγωνιστική διαδρομή.

Αν και ακόμα δεν υπάρχει οριστική απόφαση, οι πίστες της Ίμολα και του Μουτζέλο θέλουν (αν επιλεγούν) να μπουν στο καλεντάρι αμέσως μετά το Γκραν Πρι στη Μόντσα, ώστε να μη χρειαστεί οι ομάδες να αλλάξουν χώρα.

Σε κάθε περίπτωση, όποια πίστα και αν είναι εκείνη που θα επισκεφτεί η Formula 1 μετά τον “ναό της ταχύτητας”, θα έχει ξεχωριστή σημασία για την πιο ιστορική ομάδα του σπορ, τη Ferrari, καθώς θα είναι το Γκραν Πρι που τα μονοθέσια της Scuderia θα συμμετάσχουν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για 1.000στή φορά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.