Είστε εδώ
Τεχνολογία
Ανάμεσα στις εναλλακτικές λύσεις ώστε το μέλλον της αυτοκίνησης να γίνει πιο “πράσινο” είναι τα συνθετικά καύσιμα, η χρήση των οποίων δεν προσθέτει διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, καθώς η ποσότητα που εκλύεται είναι ακριβώς ίση με εκείνη που δεσμεύτηκε κατά την παραγωγή τους.
Την μπαταρία των ενός εκατομμυρίου μιλίων (1.6 εκατομμυρίων χιλιομέτρων) φαίνεται ότι έχει έτοιμη η Tesla, με σκοπό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν σε επίπεδο κόστους ανταγωνιστικά προς τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στις αρχές Μαρτίου η Mercedes αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει η ανανεωμένη E-Class, ενώ τώρα αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες οι οποίες εστιάζονται στο νέο, εξελιγμένο τιμόνι.
Στη Βρετανία δοκιμάζουν έναν καινούριο τρόπο ώστε να γεμίσουν οι πόλεις με φορτιστές, ενώ ταυτόχρονα δε θα δημιουργηθεί επιπλέον όχληση στο δημόσιο χώρο, καθώς πρόκειται για κατασκευές που θα κρύβονται στο έδαφος.
Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.
Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.
Η Volkswagen θα περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του νέου Golf όγδοης γενιάς τη δυνατότητα το αυτοκίνητο να επικοινωνεί με άλλα οχήματα, αλλά και με στοιχεία του δρόμου όπως τα φανάρια.
Η Koenigsegg παρουσίασε πρόσφατα την Gemera, ένα τετραθέσιο μοντέλο με υβριδικό σύστημα κίνησης, του οποίου ο θερμικός κινητήρας είναι τρικύλινδρος, στα 2.0 λίτρα και παρ’ όλα αυτά παράγει 600 ίππους. Πώς το κάνει;
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, ανακοίνωσε ότι το επόμενο διάστημα θα δαπανήσει 326 εκατομμύρια δολάρια, επενδύοντας σε ένα εργοστάσιο κατασκευής δορυφόρων στην Κίνα.
Εκκολαπτήριο νέων τεχνολογιών αποτελεί για τη Seat το Τελ Αβίβ του Ισραήλ, καθώς εκεί δραστηριοποιούνται 6.800 νεοφυείς εταιρείες (startups), εκ των οποίων 800 ασχολούνται με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Σίγουρα η αυτόνομη οδήγηση είναι μια εξέλιξη η οποία σταδιακά θα γίνει πραγματικότητα, όμως μπορεί να μην έρθει τόσο γρήγορα όσο αναμένεται από πολλούς, αλλά να καθυστερήσει αρκετά χρόνια ακόμα.
Η Apple πρόκειται να στηρίξει τη νέα τάση που υπάρχει στις αυτοκινητοβιομηχανίες, να δημιουργούν λογισμικό το οποίο επιτρέπει τη χρήση του smartphone ως κλειδί, προσθέτοντας αυτή τη λειτουργία τόσο στα iPhone όσο και στο Apple Watch, το ρολόι της αμερικανικής εταιρείας.
Η Toyota ανέπτυξε ένα σύστημα, το οποίο ονομάζεται Acceleration Suppression Function και σκοπός του είναι να μειώσει τα ατυχήματα που προκαλούνται όταν ο οδηγός πατήσει κατά λάθος το πεντάλ του γκαζιού.
Η Volkswagen παρουσίασε μία λύση με την οποία ισχυρίζεται ότι οι diesel κινητήρες της θα είναι πιο “καθαροί” από ποτέ, αφού τα οξείδια του αζώτου (NOx), ο ρύπος που τους δημιουργεί τα μεγαλύτερα προβλήματα, θα είναι μειωμένα κατά 80%.
Η Ford δημιούργησε μπουλόνια ασφαλείας τα οποία μπορούν να είναι μοναδικά για τον κάθε ιδιοκτήτη, αφού το μοτίβο στο οποίο χαράζονται αντικατοπτρίζει την κυματομορφή που δημιουργεί η φωνή του.
Μέχρι το 2025 τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο θα κοστίζουν όσο και τα συμβατικά που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τον Ντρ. Γιούργκεν Γκάλντνερ, αντιπρόεδρο της BMW και υπεύθυνο για τα υδρογονοκίνητα.
Όσο η τεχνολογία προχωράει οι άνθρωποι κάνουμε ολοένα και περισσότερο καθιστική ζωή η οποία δημιουργεί σταδιακά προβλήματα στον οργανισμό μας, με όσους οδηγούν πολλές ώρες την ημέρα να επιβαρύνονται ακόμα περισσότερο.
Νέα μηχανολογική προσέγγιση στη μέτρηση της ιπποδύναμης, καθώς μια νέα καμπάνια ξεκίνησε στη χρηματοδοτική πλατφόρμα Indiegogo.
Η σταδιακή εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία, εκτός από τις θετικές επιπτώσεις στην ποιότητα του αέρα στις πόλεις, θα έχει ένα ακόμα παράπλευρο όφελος, το οποίο είναι η χρήση τους από το δίκτυο ηλεκτρισμού για εξομάλυνση των αυξομειώσεων στη ζήτηση ενέργειας και τον εφεδρικό τους ρό
Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον σχετικά με την ποιότητα των ηχείων που τοποθετούν στα μοντέλα τους, γι’ αυτό συνεργάζονται με εξειδικευμένες εταιρείες και ενσωματώνουν όσο περισσότερες τεχνολογίες μπορούν.