Είστε εδώ

Τεχνολογία

Volkswagen: Τεχνολογία για πιο καθαρό diesel. Πώς λειτουργεί; (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen παρουσίασε μία λύση με την οποία ισχυρίζεται ότι οι diesel κινητήρες της θα είναι πιο “καθαροί” από ποτέ, αφού τα οξείδια του αζώτου (NOx), ο ρύπος που τους δημιουργεί τα μεγαλύτερα προβλήματα, θα είναι μειωμένα κατά 80%.

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate (τα αυτοκίνητα της VW είχαν λογισμικό ώστε κατά τη μέτρηση ρύπων να εμφανίζουν χαμηλότερες τιμές), η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση, οπότε ήταν πολλοί εκείνοι που θεώρησαν ότι σταδιακά θα πάψει να ασχολείται με τους πετρελαιοκινητήρες. Ωστόσο, τώρα βλέπουμε ότι οι άνθρωποι της μάρκας συνέχισαν την έρευνα ώστε να κάνουν τα diesel σύνολά τους λιγότερο ρυπογόνα.

Πριν από λίγο καιρό η VW παρουσίασε μία νέα γενιά κινητήρων με τον κωδικό EA 288 EVO, με τους οποίους η ίδια υποστηρίζει ότι προσφέρει στους πελάτες της τα πλεονεκτήματα των diesel (χαμηλή κατανάλωση, αυξημένη ροπή, μεγάλη διάρκεια ζωής και χαμηλές εκπομπές CO2), ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Το σύστημα ονομάζεται Twin-Dosing Technology και περιλαμβάνει δύο καταλύτες. Η βασική λειτουργία είναι ότι το AdBlue ψεκάζεται στον καταλύτη. Εκεί αντιδρά με το νερό που υπάρχει στα καυσαέρια (υδρόλυση) και παράγεται αμμωνία, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε άζωτο, το οποίο είναι αβλαβές (το 78% του αέρα γύρω μας αποτελείται από άζωτο).

Άραγε το νέο σύστημα είναι όσο αποτελεσματικό υποστηρίζει η Volkswagen; Θα καταφέρει να μειώσει τις όποιες φωνές αμφισβήτησης υπάρχουν προς τους πετρελαιοκινητήρες;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.