Είστε εδώ
WRC
Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.
Επόμενο ήταν να ακυρωθεί και αυτός ο αγώνας τη στιγμή που ακυρώθηκαν όλες οι αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2020 στη Νέα Ζηλανδία .
Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία φιγουράρισε στο φετινό καλεντάρι μετά από πολλά χρόνια απουσίας.
Και εκεί που αναμέναμε το πράσινο φως για την επανεκκίνηση του WRC στο ράλι Φινλανδίας, 6-9 Αυγούστου, η επίσημη ανακοίνωσε ήρθε και δεν αναφέρει τίποτα άλλο πέρα από τη μη διεξαγωγή του.
Και η συνέχεια;
Ράλι Ακρόπολις, το κορυφαίο ραντεβού του παγκοσμίου πρωταθλήματος που περίμεναν καρτερικά αυτό το διάστημα (τέλος Μαΐου, αρχές Ιουνίου)οι φίλοι των αγώνων, για έναν ολόκληρο χρόνο.
Ήρθε και η σειρά του ράλι Σαφάρι που ήταν προγραμματισμένο για το διάστημα 16-19 Ιουλίου, να ακυρωθεί λόγω του Covid-19.
Έτσι η συνέχεια του WRC θα γραφτεί στο ράλι Φινλανδίας 6-9 Αυγούστου, εάν δεν υπάρξουν νέες ακυρώσεις.
Χωρίς ακόμα να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για την επανεκκίνηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, όλα δείχνουν ότι τα πληρώματα θα ξανακαθίσουν στα bucket για τον αγώνα της Φινλανδίας, 6-9 Αυγούστου.
Ο καιρός περνάει και τα μοτέρ παραμένουν εκτός λειτουργίας μέχρι και τις 31 Μαΐου.
Όμως η FIA και ο promoter του WRCβρίσκονται επι ποδός προσπαθώντας να βρουν λύσεις για το πώς θα συνεχιστούν οι αγώνες.
Ο 58χρονος Ισπανός Κάρλος Σάινθ σύμφωνα με τον διαγωνισμού της επίσημης ιστοσελίδα του WRC, είναι ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Η Νέα Ζηλανδία πήρε μια τολμηρή απόφαση λόγω Covid-19. Aκύρωσε όλα τα ράλι που ήταν προγραμματισμένα για το 2020, ανανεώνοντας το ραντεβού για το 2021.
Ισπανός, ετών 37 ο Ντάνι Σόρδο και λόγω Covid-19 πέρασε ένα μεγάλο διάστημα –έγκλειστος- στο σπίτι του.
Η πρεμιέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, το ράλι Πολωνίας, είχε ορισθεί για τις 26-28 Ιουνίου. Όμως εμπίπτει στην περίοδο των κυβερνητικών περιορισμών που επιβάλλονται λόγω Covid-19. Ετσι οι διοργανωτές δεν έχουν άλλη λύση από το να αναβάλλουν τον αγώνα.
Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας επιΕυρωπαϊκών Ειδικών Διαδρομών είναι το ράλι Πορτογαλίας, που βάση του αρχικού προγράμματος είναι προγραμματισμένος για το διάστημα 21-24 Μαίου.
Όμως λόγω Covid-19 ο αγώνας αναβλήθηκε και οι οργανωτές ππρόσπάθησαν να βρούνε μια άλλη ημερομηνία.
Γαλλο-ισπανική μονομαχία για το θρόνο στο WRC, ή αλλιώς για τον καλύτερο οδηγό όλων των εποχών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Έχουμε λοιπόν Σεμπάστιαν Λεμπ vs Κάρλος Σάινθ, ή Κάρλος Σάινθ vs Σεμπάστιαν Λεμπ.
Ο ένας ο Κάρλος Σάινθ με δύο παγκόσμιους τίτλους είναι ίσως η μεγαλύτερη προσωπικότητα που πέρασε από το WRC. Και αυτό μπορεί να το αντιληφθεί κάποιος τι γίνεται στα service park, αν εμφανιστεί ο Ισπανός.
Στην ημιτελική φάση για την ανάδειξη του καλύτερου οδηγού όλων των εποχών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, στην πρώτη ημιτελική φάση, «συγκρούονται» δύο θηρία.
Πολύ χρώμα και συναγωνισμό προσφέρουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5, όπου συμμετέχουν πολλά ονόματα κορυφής όπως Όστμπεργκ, Καμιλί, Σαραζέν, Γκριάζιν, Μπονατό, αλλά και νέοι οδηγοί που το μέλλον τους διαγράφεται λαμπρό, όπως Σόλμπεργκ, Βέιμπυ.
Δύο Γάλλοι, Σεμπάστιαν Λεμπ, Σεμπάστιαν Οζιέ, ένας Ισπανός ο Κάρλος Σάινθ, και ένας Φινλανδός ο Γιούχα Κάνκουνεν βρίσκονται στο “final 4” της ψηφοφορίας που έχει διοργανώσει μεταξύ των αναγνωστών το WRC, για το ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός ράλι όλων των εποχών.
Αυτές τις μέρες, το τελευταίο σαββατοκύριακο του Απριλίου σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα οι φίλοι των αγώνων και ειδικά του WRC θα είχαν στρέψει το ενδιαφέρον τους στην άλλη άκρη της Γης, στην μακρινή Αργεντινή.
Μέχρι τις 31 Μαΐου το WRC βρίσκεται σε «ύπνωση» καθώς όλα είναι κλειστά και τα πληρώματα περνούν τις ημέρες με τα δικά τους πρόσωπα, περιμένοντας στο τηλέφωνο το πότε ο θίασος θα ξεκινήσει τις παραστάσεις σύμφωνα με τη FIA.
Ήταν το 1979 όταν ο επιτυχημένος Σουηδός οδηγός ράλι Ούβε Άντερσον δημιουργούσε τη βάση του αγωνιστικού τμήματος της Τοyota, στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Κολωνία της Γερμανίας.