![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/15/photon32553f87763.jpg?itok=DYdJANIJ)
Χωρίς ακόμα να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για την επανεκκίνηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, όλα δείχνουν ότι τα πληρώματα θα ξανακαθίσουν στα bucket για τον αγώνα της Φινλανδίας, 6-9 Αυγούστου.
Βάση αρχικού προγράμματος προηγείται το ράλι Σαφάρι 16-19 Ιουλίου, αλλά ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για τη διεξαγωγή του.
Στη Φινλανδία λοιπόν η Toyota Gazoo Racing δήλωσε 5 Yaris WRC με τους Οζιέ-Ινγκρασιά, Έβάνς-Μάρτιν, Ροβάνπερα-Χαλτούνεν και Κατσούτα-Μπάριτ, ενώ ένα ιδιωτικό Υaris WRC ίδιων προδιαγραφών θα οδηγήσει και ο Λάτβαλα. Θα έχει άραγε ο Φινλανδός τον Χανίνεν για συνοδηγό όπως στο ράλι Σουηδίας, που εγκατέλειψαν λόγω ηλεκτρικού προβλήματος. Να αναφέρουμε ότι ο Χανίνεν ήταν από τους βασικούς συντελεστές στην εξέλιξη του Yaris WRC.
Να σημειωθεί επίσης ότι τα τρία τελευταία χρόνια το Toyota Yaris WRC είναι αυτό που αντικρύζει πρώτο την καρό σημαία στο τερματισμό στο πρώην ράλι των 1000 λιμνών, νυν ράλι Φινλανδίας.
Το 2017 με τους Λάπι-Φερμ και τα δύο τελευταία χρόνια με τους Τάνακ-Γερβέογια.
Για να δούμε πάλι Toyota στο πρώτο σκαλί του βάθρου θα πρέπει να γυρίσουμε τις σελίδες του ημερολογίου στο 1993, όταν κέρδισαν οι Κάνκουνεν-Γκριστ με Celica και το 1990 με τους Σάινθ-Μόγια με Celica, οι πρώτοι μη Σκανδιναβοί που κέρδισαν στην Φινλανδία.
Να αναφέρουμε και αυτό ότι στη Φινλανδία, λόγω Covid-19, απαγορεύονται συγκεντρώσεις με περισσότερα από 500 άτομα, μια απαγόρευση που θα παραμείνει σε ισχύ τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Ιουλίου…