Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.
Αναλυτικές πληροφορίες για αυτήν μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.
Ένα από τα vintage στοιχεία της νέας 911 Targa 4S Heritage Design Edition είναι το ιστορικό λογότυπο της Porsche, το οποίο αναβιώνει στο καπό, στα κεντρικά καπάκια των τροχών και στα προσκέφαλα των καθισμάτων.
Ελάτε να παρατηρήσουμε μαζί το ιστορικό λογότυπο της Porsche, το οποίο παραδοσιακά έχει σχήμα ασπίδας, η βάση του διαθέτει χρυσό χρώμα, στο πάνω τμήμα αναγράφεται το όνομα της γερμανικής εταιρείας με μεγάλα γράμματα, στο κέντρο καλπάζει το χαρακτηριστικό άλογο με σηκωμένα τα εμπρός πόδια και την ουρά.
Παράλληλα πάνω από το καλπάζον άτι ανάγλυφα αναγράφεται η Στουτγάρδη, όπου βρίσκεται η έδρα της Porsche. Παρατηρήστε επίσης στα άκρα του λογότυπου τις κόκκινες και μαύρες λωρίδες, καθώς και τα μαύρα στυλιζαρισμένα κέρατα.
Το Μάρτιο του 1951 η Porsche διοργάνωσε διαγωνισμό για τις ακαδημίες τέχνης στην πατρίδα της, προσφέροντας ως έπαθλο το ποσό των 1.000 γερμανικών μάρκων σε όποιον εμπνευστεί το λογότυπο της εταιρείας. Ωστόσο κανένα από τα σχέδια δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της Porsche.
Προς το τέλος του 1951 ο Φέρι Πόρσε επισκέφθηκε τη Νέα Υόρκη και ζήτησε ένα λογότυπο για την Porsche από τον Αμερικανό εισαγωγέα Μαξ Χόφμαν. Στις αρχές του 1952 ο Franz Xaver Reimspieß, ένας πολύ ταλαντούχος σχεδιαστής που είχε ήδη δημιουργήσει το λογότυπο της Volkswagen το 1936, έφτιαξε τελικά το λογότυπο της Porsche.
Μετά την εγγραφή του λογότυπου στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κουμπί κόρνας στα τέλη του 1952. Το Νοέμβριο του 1954 έδωσε το «παρών» στη χαρακτηριστική λαβή του καπό στην 356 Speedster, ενώ από το 1959 κοσμεί επίσης τα κεντρικά καπάκια στις ζάντες των Porsche.
Πάμε τώρα να μάθουμε για την προέλευση του εμβλήματος Porsche Heritage, το οποίο τοποθετήθηκε στο πίσω τμήμα της 911 Targa 4S Heritage Design Edition και συγκεκριμένα στη γρίλια του κινητήρα. Στα μέσα της δεκαετίας του 1950 το έμβλημα αυτό προσφέρονταν σε κάθε Porsche 356 που είχε διανύσει με τον εργοστασιακό της κινητήρα 100.000 χλμ.