Είστε εδώ

WRC

WRC - Ντάνι Σόρδο: Αντιμετωπίζοντας τον εγκλεισμό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ισπανός, ετών 37 ο Ντάνι Σόρδο και λόγω Covid-19 πέρασε ένα μεγάλο διάστημα –έγκλειστος- στο σπίτι του. 

Ο Ντάνι συμμετέχει στο WRC από το 2003 έχοντας εκκινήσει σε 168 ράλι, έχει κερδίσει τα 2 και έχει ανέβει στο βάθρο 46 φορές. Έχει οδηγήσει για τις ομάδες Citroen, Ford, Mini, Hyundai.  

Να λοιπόν τι απαντάει στους φίλους των αγώνων ο Σόρδο 

Πρώτα απ’ όλα Ντάνι πως τα περνάς αυτές τις μέρες;

Σόρδο: Η κατάσταση εδώ ευτυχώς δεν είναι τόσο κακή όσο σε άλλες περιοχές, αλλά ήταν σημαντικό να πάρουμε τα πράγματα σοβαρά και να σεβαστούμε τους κανόνες. Προσπάθησα να παραμείνω ασφαλής και να κάνω ότι μπορώ για να παραμείνω σε καλή φυσική κατάσταση και πολυάσχολος. Βλέπουμε ένα φως να έρχεται αλλά πρέπει να είμαστε υπομονετικοί. 

Είχες κάποια ρουτίνα που ακολούθησες όλο αυτό τον καιρό του lockdown;

Σόρδο: Ναι. Βοηθάει πολύ να έχεις κάποια ρουτίνα. Προσπάθησα να γυμνάζομαι μια φορά την ημέρα και μετά να κάνω δουλειές στο σπίτι. Για παράδειγμα να καθαρίζω τα παράθυρα, κάνω κηπουρική, κουρεύω το γρασίδι, αλλά και μικρά μαστορέματα μέσα στο σπίτι. Έκανα πολλές βιντεοσυνεντεύξεις και μαγειρική από ένα video- link. Δεν ήταν η ζωή που έκανα συνήθως και ενώ μου έλειπαν οι έξοδοι, αν και ο καιρός με όλα αυτά πέρασε ευχάριστα.

Έχεις κάποιο γυμναστήριο στο σπίτι ώστε να ασκείσαι;

Σόρδο: Έφτιαχνα ένα πολύ ωραίο γυμναστήριο αλλά δεν πρόλαβα να το ολοκληρώσω και αυτή τη στιγμή είναι μισοτελειωμένο. Αλλά έχω αρκετό εξοπλισμό για άλλα σπόρ, οπότε τα πήγα πολύ καλά στο θέμα της φυσικής άσκησης.

Λόγω εγκλεισμού άρπαξες την ευκαιρία να κάνεις κάτι τελείως διαφορετικό από το κανονικό;

Σόρδο: Αγόρασα ένα simulator. Είναι κάτι με το οποίο δεν είχα ασχοληθεί-ξαναπαίξει- στο παρελθόν. Δεν παίζω κανονικά βιντεοπαιχνίδια αλλά πιστεύω ότι για το μυαλό και για να εξασκηθείς κάπως με την ταχύτητά σου να είναι καλό. Ως τώρα έπαιζα μόνο με τους φίλους μου.

Οπότε πήρες μέρος στο Esports όπως άλλοι οδηγοί;

Σόρδο: Όχι αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι και φανατικός οπαδός τους, καθώς προτιμώ να κάνω κανονικά σπορ. Όπως σας είπα ευχαριστήθηκα να καθαρίζω, να μαγειρεύω, έχω και τα σκυλιά μου με τα οποία μπορώ να παίξω.

Είχες επαφές με τα μέλη της υπόλοιπης ομάδας;  

Σόρδο: Είχα συζητήσεις με τον συνοδηγό μου, τον Κάρλος Ντελ Μπάριο. Μίλησα με τον Αντρέα Αντάμο και τον Αλαίν Πενάς, αλλά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ πιο ωραίο για όλους τους οδηγούς να είχαμε μια τηλεδιάσκεψη όλοι μαζί, θα ήταν πιο ευχάριστο.

Έχεις να δώσεις κάποιο μήνυμα στην ομάδα σου;  

Σόρδο: Όλοι ήταν σε μια δύσκολη κατάσταση τελευταία. Όχι μόνο η ομάδα αλλά και οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Όλοι ελπίζουμε ότι θα επανέλθουμε σύντομα στην κανονικότητα. Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι για αυτήν τη στιγμή της ιστορίας. Ίσως μετά από αυτό θα συζητάμε για αυτό, περισσότερο με τους φίλους μας στο τηλέφωνο. Υπάρχουν τόσες δυνατότητες με την νέα τεχνολογία στο να επικοινωνούμε βλέποντας και τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους.  Άρα κάποιες φορές πρέπει να σταματάμε λίγο και να βλέπουμε πράγματα που δεν είχαμε δει προηγουμένως γιατί ήμασταν πολυάσχολοι. Τώρα συνειδητοποιούμε ότι και η πιο χαλαρή ζωή είναι επίσης όμορφη.

Για τους οπαδούς των αγώνων τι μήνυμα θέλεις να δώσεις;  

Σόρδο: Για τους οπαδούς θέλω πραγματικά να τους πω οτι είναι το καλύτερο για όλους αυτήν την περίοδο να μένουμε σπίτι. Το πιο σημαντικό είναι να το ξεπεράσουμε, να είμαστε όλοι εντάξει με την υγεία μας και να ξαναρχίσουμε τα ράλι. Είμαστε απογοητευμένοι που δεν είμαστε στην Πορτογαλία και στην Ιταλία, γιατί είναι από τα αγαπημένα μου ράλι. Λυπούμαστε για τα ακυρωμένα ράλι αλλά περισσότερο για την όλη κατάσταση, που έχει επικρατήσει. Σε όλους έμειναν στο σπίτι, λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ που ακολούθησαν τα μέτρα ελπίζοντας ότι όλα θα ξαναγυρίσουν στη φυσιολογική ροή το συντομότερο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.