Είστε εδώ

Τεχνολογία

Mercedes E-Class: Με τιμόνι που αντιδρά στην αφή (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Στις αρχές Μαρτίου η Mercedes αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει η ανανεωμένη E-Class, ενώ τώρα αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες οι οποίες εστιάζονται στο νέο, εξελιγμένο τιμόνι.

Αρχικά στη στεφάνη υπάρχουν δύο επιφάνειες οι οποίες είναι αισθητήρες. Ο ρόλος τους είναι να καταλαβαίνουν αν ο οδηγός έχει τα χέρια του στο τιμόνι ή όχι. Μέχρι τώρα αυτό το ρόλο αναλάμβαναν αισθητήρες οι οποίες ελέγχανε αν το τιμόνι κινείται από τον οδηγό, όμως με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε κάποιος να ξεγελάσει το σύστημα, χρησιμοποιώντας ακόμα και μόνο ένα δάχτυλο. Οι εταιρείες ξέρουν ότι όσο τα αυτοκίνητα αποκτούν πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, οι οδηγοί είναι πιθανό να υπερεκτιμήσουν τις δυνατότητες αυτών των συστημάτων και να μειώσουν την εγρήγορσή τους όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Έτσι, προσπαθούν συνεχώς να βρίσκουν τρόπους ώστε να εξασφαλίζουν ότι αυτό δε θα συμβεί.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό του νέου τιμονιού είναι οι επιφάνειες αφής μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί με ευκολία να ελέγχει στοιχεία όπως η ένταση του ηχοσυστήματος και το cruise control. Μπορεί και σήμερα να υπάρχουν κάποια στοιχεία αφής στα τιμόνια των μοντέλων της Mercedes - Benz, όμως συνυπάρχουν με φυσικά πλήκτρα. Αντίθετα, σε αυτό της ανανεωμένης E-Class καταργούνται τα φυσικά πλήκτρα και θα υπάρχουν μόνο αφής.

Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα και ένα βίντεο με την εξέλιξη του τιμονιού στα αυτοκίνητα, από το 1886 μέχρι και σήμερα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.