Είστε εδώ

Τεχνολογία

2025: "Φτηνά" υδρογονοκίνητα από τους Γερμανούς

του Σωτήριου Χάλλα

Μέχρι το 2025 τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο θα κοστίζουν όσο και τα συμβατικά που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τον Ντρ. Γιούργκεν Γκάλντνερ, αντιπρόεδρο της BMW και υπεύθυνο για τα υδρογονοκίνητα.

Στο πλαίσιο δηλώσεων, ο Γκάλντνερ είπε ότι μόλις σε πέντε χρόνια από σήμερα θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα υδρογονοκίνητο όχημα, με τα ίδια χρήματα που θα κοστίζει και ένα με βενζίνη ή πετρέλαιο. Σύμφωνα με τον ίδιο η έρευνα της γερμανικής μάρκας πάνω στην υδρογονοκίνηση έχει προχωρήσει και πλέον εργάζονται πάνω στην τρίτη γενιά της σχετικής τεχνολογίας.

Ο αντιπρόεδρος συνέχισε λέγοντας ότι μαζί με την Toyota, με την οποία έχουν συνεργασία από το 2015 πάνω στον τομέα, στοχεύουν να εξελίξουν τα σχετικά συστήματα ώστε να μειωθεί το κόστος, προκειμένου να φτιάξουν μοντέλα τα οποία θα μπορούν να σταθούν στην αγορά. Θέλοντας να ενισχύει τον ισχυρισμό του για το 2025, είπε ότι αυτό είναι το πιο αισιόδοξο σενάριο, όμως σε κάθε περίπτωση η χρονολογία δε θα είναι πολύ διαφορετική. Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι οι Κορέα και Ιαπωνία που έχουν δημοσιεύσει τα σχέδιά τους σχετικά με το υδρογόνο, αναφέρουν ότι το “παράθυρο” εξίσωσης με τα συμβατικά καύσιμα είναι μεταξύ 2025 και 2030.

Η μεγάλη πρόκληση σύμφωνα με το στέλεχος της BMW είναι η μείωση της ποσότητας λευκόχρυσου (πλατίνας) που απαιτείται για τη δημιουργία των μικρών κελιών που υπάρχουν σε κάθε κυψέλη υδρογόνου.

Αυτή τη στιγμή τα μοντέλα που δοκιμάζονται μπορούν να καλύψουν αποστάσεις μεταξύ 400 και 500 χλμ., όμως ο Γκάλντνερ αναφέρει ότι σύντομα αυτά τα νούμερα θα φτάσουν ή και θα ξεπεράσουν τα 550 χλμ.

Τα πρώτα μοντέλα που θα δούμε από τους Βαυαρούς και θα κινούνται με υδρογόνο είναι η X5 FCEV, με τις αντίστοιχες εκδόσεις των X6 και X7 να ακολουθούν.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.