Είστε εδώ

WRC

Toyota Gazoo Racing: Όταν ο Μικ συνάντησε Τάνακ και Λάτβαλα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Επισήμως πλέον ο 39χρονος Βρετανός Κρις Μικ στην ομάδα της Toyota Gazoo Racing για το 2019.

Θα οδηγήσει το τρίτο  εργοστασιακό Υaris WRC στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι την επόμενη χρονιά, «παρέα» με τους Οτ Τάνακ και Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.

Ο Μικ μπορεί να είχε μια πολύ άσχημη –φετινή– περίοδο με την ομάδα της Citroen Racing, λόγω των πολλών εξόδων, αλλά είναι πολύ ταχύς κάτι που επιβεβαιώνεται και από τη νίκη του στο ράλι Φινλανδίας.

Τον πιο ταχύ και πιο ιδιαίτερο αγώνα του WRC .

Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι πρώτη φορά που μη Σκανδιναβός κατέκτησε τη νίκη στο ράλι Φινλανδίας ήταν το 1990 με τους Κάρλος Σάινθ-Λούις Μόγια (Toyota Celica), σε έναν αγώνα που πρωτοξεκίνησε το 1951.

Εξακολουθούν όμως να είναι λίγοι οι μη Σκανδιαναβοί οδηγοί που έχουν κερδίσει στη Φινλανδία.  Είναι ο Γάλλος Οριόλ, ο Εσθονός Μάρτιν, ο Γάλλος Λεμπ, ο επίσης Γάλλος Οζιέ, ο Εσθονός Τάνακ και ο Μικ το 2016, ο πρώτος Βρετανός νικητής στην ιστορία του αγώνα.

Ο Μικ έχει λάβει μέρος σε 91 αγώνες του WRC, έχοντας κερδίσει τους 5 ενώ συνολικά 12 φορές ανέβηκε στο βάθρο.

Με την είσοδο του Μικ στην Toyota Gazoo Racing, ο Λάπι έφυγε για άλλες πολιτείες «Γαλλικές» που αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση της Citroen Racing για τη σύνθεση της ομάδας εν όψει 2019. 

Φωτογραφία: reporter-images

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.