Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πολωνίας : Ο Μίκελσεν στη θέση του Μικ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Να λοιπόν που το ράλι Σαρδηνίας δεν ήταν ο πρώτος και τελευταίος αγώνας του Μίκελσεν με το Citroen C3 WRC.

Aπό τη Citroen Racing ανακοινώθηκε πολύ κομψά ότι ο Μίκελσεν θα είναι ο ένας από τους τρείς οδηγούς που θα συμμετάσχουν στο ράλι Πολωνίας (29 Ιουνίου-2 Ιουλίου).

Οι άλλοι δύο είναι ο Μπριν και ο Λεφέβρ που επανέρχεται στην ενεργό δράση μετά την «απουσία» του στο ράλι Σαρδηνίας (το είχε αντικαταστήσει ο Μίκελσεν).

Αυτομάτως λοιπόν ο Μικ γίνεται θεατής στο ράλι Πολωνίας, παρά το γεγονός ότι είναι δηλωμένος στον αγώνα. Αυτό βέβαια δεν έχει καμία σχέση καθώς είναι οι εργοστασιακές συμμετοχές που έτσι και αλλιώς είναι δηλωμένες εξ΄αρχής.

Ο Μικ παρά το γεγονός ότι οδηγεί πολύ γρήγορα το Citroen C3 WRC έχοντας μάλιστα και μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, στο ράλι Μεξικό, εντούτοις έχει πολλές εξόδους και εγκαταλείψεις.

Αυτό πέραν του οικονομικού κόστους περιορίζει την ομάδα στο να συλλέξει βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, όσο και για το αντίστοιχο των οδηγών.

Ο Μίκελσεν λοιπόν που μετά την αποχώρηση της Volkswagen Motorsport έμεινε χωρίς bucket αποτελεί το χρυσό μπαλαντέρ στη Citroen Racing.

Στην πρώτη του συμμετοχή, στο ράλι Σαρδηνίας, με το Citroen C3 WRC o Νορβηγός έκανε έναν πολύ έξυπνο αγώνα. Δεν ρίσκαρε πουθενά, δεν ξεπέρασε τον εαυτόν και έφερε πίσω το αυτοκίνητο καθώς τα άλλα δύο είχαν εγκαταλείψει.

Ο μεν Μικ από έξοδο, ο δεν Μπριν από μεγάλη διαρροή του κιβωτίου ταχυτήτων, που επέστρεψε όμως κάνοντας χρήση του κανονισμού rally2.

Νέα πρόκληση λοιπόν για τον Μίκελσεν, ενώ ο Μικ θα έχει την ευκαιρία να φορτίσει ξανά τις μπαταρίες του και να προετοιμαστεί για το ράλι Φινλανδίας, αγώνας που είχε κερδίσει το 2016.

Η Citroen Racing στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το ράλι Πολωνίας, 8ος γύρος του θεσμού, έχει προγραμματίσει ένα 4ήμερο δοκιμών, όπου θα λάβουν μέρος και οι τέσσερις οδηγοί, Μίκελσεν, Μπριν, Λεφέβρ και Μικ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.