Είστε εδώ

F1

Pirelli: Tα ελαστικά σε αριθμούς

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Pirelli Motorsport  κατά τη διάρκεια του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, είχε στη διάθεση των οδηγών 38.788 ελαστικά, συνολικά σε όλες τις γόμες.

Από αυτά χρησιμοποιήθηκαν 12.920 ελαστικά ενώ σύμφωνα με τις τηλεμετρίες οι γόμες που χρησιμοποιήθηκαν το 2017 αύξησαν τη ταχύτητα στις στροφές μέχρι και 36 χλμ./ώρα, κάτι φυσικά που έχει να κάνει και με την αεροδυναμική του μονοθεσίου.

Από τις γόμες, τα περισσότερα χλμ. με τη γόμα ultrasoft (μωβ χαρακτηριστικά) τα συμπλήρωσε ο Βαντόρν 4.674 χλμ., ο Πέρεζ με την supersoft (κόκκινα χαρακτηριστικά) 6.261 χλμ. και ο Χάμιλτον με τη soft (κίτρινα χαρακτηριστικά) 4.696 χλμ.

Ο Ρικιάρντο ήταν ο οδηγός που έκανε τις περισσότερες προσπεράσεις, 43 συνολικά, ενώ έκανε και τις περισσότερες σε ένα μόνο Γκραν Πρι, αυτό της Αγγλίας στην πίστα του Σίλβερστον, 13 τον αριθμό.

To 2017 έγιναν συνολικά 533 pit-stop ενώ η σκέψη είναι το 2018 με τις περισσότερες γόμες στη διάθεση των οδηγών, τα υποχρεωτικά pit-stop για αλλαγή ελαστικών να γίνουν 2.

Η Pirelli εκτός από τα ελαστικά για το πρωτάθλημα του 2017, ετοίμασε και μια σειρά πειραματικών ελαστικών για το 2018.

198 ήταν τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli που δοκιμάστηκαν σε 8 πίστες.

Τα περισσότερα χλμ. τα «έγραψε» η Red Bull, 2.638 χλμ. ακολούθησαν McLaren με 2.350 χλμ., Μercedes με 1.975 χλμ., Ferrari με 1.975.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.