![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/25/photon28898f77033.jpg?itok=frPWuipH)
Η Ferrari κατάφερε στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών να βρεθεί για πρώτη φορά από την Πέμπτη που ξεκίνησε το Γκραν Πρι του Μονακό στην κορυφή των χρόνων με το μονοθέσιο του Λεκλέρκ.
Τα “ασημί βέλη” κυριαρχούσαν στη μεγαλύτερη διάρκεια της περιόδου όμως στο τελευταίο εικοσάλεπτο ο Μονεγάσκος πέτυχε να κάνει χρόνο ο οποίος ήταν ικανός να τον ανεβάσει στην πρώτη θέση. Την ίδια ευκαιρία δεν είχε ο team mate, Σεμπάστιαν Φέτελ αφού νωρίτερα είχε χάσει το σημείο φρεναρίσματος για την πρώτη στροφή καταλήγοντας στις εξωτερικές μπαριέρες της St. Devote. Ως αποτέλεσμα καταστράφηκε το εμπρός μέρος του μονοθεσίου καθώς και η μπροστά αριστερή ανάρτηση.
Αξιοσημείωτη ήταν η ταχύτητα των διοργανωτών οι οποίοι είχαν δέσει το μονοθέσιο στο γερανό και ήταν έτοιμοι να το σηκώσουν, προτού καλά - καλά ο Γερμανός βγει από αυτό.
Μπορεί ο Λεκλέρκ να τελείωσε την περίοδο πρώτος όμως οι δύο Mercedes βρέθηκαν πολύ κοντά του. Ο Μπότας που κατετάγη δεύτερος απείχε από τον οδηγό της Ferrari μόλις 0.053 δευτερόλεπτα ενώ ο Χάμιλτον από την τρίτη θέση έμεινε 0.274 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.
Δυνατή εμφάνιση έκαναν οι δύο Red Bull στην τέταρτη και πέμπτη θέση για του Φερστάπεν και Γκασλί, αντίστοιχα, με τις διαφορές τους από τον Λεκλέρκ να είναι μόλις 0.274 και 0.473 δευτερόλεπτα.
Οι τελευταίοι που βρέθηκαν στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον πρωτοπόρο ήταν οι Τζιοβινάτσι και Κβίατ στις θέσεις έξι και εφτά πετυχαίνοντας και οι δύο αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Μάγκνουσεν, Ραϊκόνεν και Άλμπον συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.