![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/14/photon30242f81234.jpg?itok=-cq5mzhN)
Οι αγωνοδίκες του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, «στόλισαν» πολύ καλά τον Λεκλέρκ για τα γεγονότα στην πίστα της Σουζούκα.
Κάνοντας άσχημη εκκίνηση το νεαρό της Ferrari δεν τον προσπέρασε μόνο ο Μπότας, αλλά και ο Φερστάπεν.
Φτάνοντας στη στροφή «2» -δεξιά-με τον Φερστάπεν να είναι στην εξωτερική μεριά της στροφής, σχεδόν μισό μήκος του αυτοκινήτου πιο μπροστά από τον Λεκλέρκ, ο οδηγός της Ferrari «αντιμετωπίζοντας» κάποια υποστροφή, «ανοίγει» τη γραμμή του. Παρά το γεγονός ότι ο Φερστάπεν είχε αφήσει πολύ χώρο, δεν αποφεύγεται η επαφή, ο Ολλανδός της R.B. Aston Martin καταλήγει σε μισό τετ-α-κε εκτός πίστας (για να εγκαταλείψει μετά από μερικούς γύρους) και ο Μονεγάσκος της Ferrari με στραβωμένο ρύγχος.
Οι αγωνοδίκες ενημερώνουν ότι η ποινή για τον Λεκλέρκ είναι 5 δευτ. και 2 βαθμούς στην “super license”.
Επιπλέον έρχεται και νέα ποινή 10 δευτ. γιατί μετά την επαφή με τον Φερστάπεν ο Λεκλέρκ δεν πήγε στα pits για αλλαγή του ρύγχους της Ferrari.
Όμως ο πέλεκυς έπεσε και για τη Ferrari. 25.000 ευρώ πρόστιμο γιατί δεν ειδοποίησαν τον Λεκλέρκ να μπει στα pits για αλλαγή του μπροστινού μέρους. Όμως παρά τις ποινές ο Λεκλέρκ έχασε μια μόνη θέση. Από έκτος, «έπεσε» έβδομος με «τυχερό» τον Ρικιάρντο, που βρισκόταν πίσω του, 5,7 δευτ. ενώ από τον Γκασλί η διαφορά ήταν 18 δευτ.