Είστε εδώ

F1

Formula 1-Γκραν Πρι Σουζούκα : Βαρύς ο πέλεκυς για τον Λεκλέρκ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι αγωνοδίκες του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, «στόλισαν» πολύ καλά τον Λεκλέρκ για τα γεγονότα στην πίστα της Σουζούκα.

Κάνοντας άσχημη εκκίνηση το νεαρό της Ferrari δεν τον προσπέρασε μόνο ο Μπότας, αλλά και ο Φερστάπεν.

Φτάνοντας στη στροφή «2» -δεξιά-με τον Φερστάπεν να είναι στην εξωτερική μεριά της στροφής, σχεδόν μισό μήκος του αυτοκινήτου πιο μπροστά από τον Λεκλέρκ, ο οδηγός της Ferrari «αντιμετωπίζοντας» κάποια υποστροφή, «ανοίγει» τη γραμμή του. Παρά το γεγονός ότι ο Φερστάπεν είχε αφήσει πολύ χώρο, δεν αποφεύγεται η επαφή, ο Ολλανδός της R.B. Aston Martin καταλήγει σε μισό τετ-α-κε εκτός πίστας (για να εγκαταλείψει μετά από μερικούς γύρους) και ο Μονεγάσκος της Ferrari με στραβωμένο ρύγχος.

Οι αγωνοδίκες ενημερώνουν ότι η ποινή για τον Λεκλέρκ είναι 5 δευτ. και 2 βαθμούς στην “super license”.

Επιπλέον έρχεται και νέα ποινή 10 δευτ. γιατί μετά την επαφή με τον Φερστάπεν ο Λεκλέρκ δεν πήγε στα pits για αλλαγή του ρύγχους της Ferrari.

Όμως ο πέλεκυς έπεσε και για τη Ferrari. 25.000 ευρώ πρόστιμο γιατί δεν ειδοποίησαν τον Λεκλέρκ να μπει στα pits για αλλαγή του μπροστινού μέρους. Όμως παρά τις ποινές ο Λεκλέρκ έχασε μια μόνη θέση. Από έκτος, «έπεσε» έβδομος με «τυχερό» τον Ρικιάρντο, που βρισκόταν πίσω του, 5,7 δευτ. ενώ από τον Γκασλί η διαφορά ήταν 18 δευτ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.