Είστε εδώ

F1

Alfa Romeo Sauber C37: Eπιστροφή μετά από 33 χρόνια

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το Γκραν Πρι της Αυστραλίας του 1985 ήταν ο τελευταίος αγώνας που επίσημα συμμετείχε η Alfa Romeo τροφοδοτώντας με κινητήρες την ομάδα της Benetton με τους Ρικάρντο Πατρέζε και Έντι Τσίβερ.

Πέρασαν 33 χρόνια από τότε και η Alfa Romeo σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα ήταν απούσα από το κορυφαίο αγωνιστικό γεγονός του πλανήτη.

Το πρωτάθλημα της Formula 1.

Mπορεί το logo να υπήρχε στα μονοθέσια της Ferrari τα τελευταία χρόνια, αλλά μόνο για καθαρά διαφημιστικούς λόγους.

Όμως το 2018 είναι η χρονιά που η Alfa Romeo επιστρέφει στη Formula 1 και επιστρέφει μάλιστα από εκεί που αποχαιρέτησε το θεσμό πριν από 33 χρόνια.

Από το Γκραν Πρι της Αυστραλίας, με το οποίο στις  25 Μαρτίου ανοίγει η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος.

Η Alfa Romeo λοιπόν θα είναι ο επίσημος χορηγός (και κάτι ακόμα) στην ομάδα της Sauber.

Μια πολύ έξυπνη κίνηση του προέδρου της FCA Σέρτζιο Μαρκιόνε που θέλει να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη δύναμή της στην παγκόσμια αγορά και μετά να την …πουλήσει.

Μην ξεχνάμε ότι η ομάδα θα χρησιμοποιεί και φέτος κινητήρες Ferrari που σημαίνει ότι μπορεί η συνεργασία να επεκταθεί (καθώς ο σκοπός αγιάζει τα μέσα) με στόχο τα καλύτερα πλασαρίσματα στους αγώνες που θα της προσθέσουν και διαφορετική αξία.

Οδηγοί είναι δύο νέα παιδιά ο Σουηδός Έρικσον και ο Γάλλος Λεκλέρκ που ανήκει στην ομάδα της Ferrari. 

Ραντεβού λοιπόν στην πίστα της Βαρκελώνης στις 26 Φεβρουαρίου με 1η Μαρτίου για την πρώτη επίσημη δοκιμή όλων των ομάδων εν όψει 2018.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.