Θα έχετε παρατηρήσει ότι οι ζάντες των μονοθεσίων της Formula 1 έχουν ιδιαίτερα μικρή διάμετρο ενώ τα ελαστικά έχουν πολύ μεγάλο προφίλ, κάνοντάς τα να μην μοιάζουν σε τίποτα με τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται σε άλλες κατηγορίες αγώνων αλλά και στα αυτοκίνητα δρόμου.
Πιο συγκεκριμένα η διάμετρος της ζάντας στα μονοθέσια έχει παγιωθεί εδώ και πολλά χρόνια στις 13 ίντσες. Αυτό δημιουργεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στην Pirelli καθώς σπαταλά πόρους για να εξελίσσει τεχνολογίες που δεν τη βοηθάνε σχεδόν καθόλου σε ό,τι έχει να κάνει με τα ελαστικά δρόμου.
Για αυτό το λόγο, εδώ και πολλά χρόνια η ιταλική εταιρεία ζητάει η διάσταση της ζάντας να γίνει 18 ίντσες και τώρα φαίνεται πως ήρθε η στιγμή που θα ικανοποιηθεί το αίτημά της. Μέχρι σήμερα ο αντίλογος έλεγε ότι οι ομάδες θα έπρεπε να δαπανήσουν πολλά χρήματα και πολύ χρόνο ώστε να εξελίξουν νέες αναρτήσεις αλλά και να αλλάξουν εντελώς το πώς στήνεται το μονοθέσιο σε σχέση με τα ελαστικά του.
Με τις αλλαγές που ετοιμάζονται, όμως, για το 2021 οι οποίες θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τα μονοθέσια τόσο εμφανισιακά όσο και τεχνολογικά , είναι μια καλή ευκαιρία για να δούμε και τους τροχούς να μεγαλώνουν.
Για να δούμε, θα ικανοποιηθεί το διαρκές αίτημα της Pirelli και αν ναι, θα βοηθήσει στην αύξηση του θεάματος;
Στην εικόνα βλέπουμε μια επίδειξη που είχαν κάνει οι Ιταλοί παλαιότερα χρησιμοποιώντας μονοθέσιο τη Lotus.