Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας 2018 - 2η Μέρα: 1ο loop: Μίλησε ο Μίκελσεν!

Μετά την χθεσινή πρώτη μέρα του Ράλι Σαρδηνίας με την διεξαγωγή του shakedown και της σούπερ Ειδικής Διαδρομής στο Ιτίρι, σειρά είχε η δεύτερη μέρα με τις 4 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές μήκους 124,18 χιλιομέτρων.

Ο καιρός δεν λέει να φτιάξει, καθώς η βροχή συνεχίστηκε και δημιούργησε αρκετή λάσπη, πράγμα το οποίο δυσκόλεψε αρκετά τα πληρώματα που εκκινούσαν από τις πιο πίσω θέσεις. Παρ΄όλα αυτά, ο Αντρέας Μίκελσεν δεν έδειξε να δυσκολεύτηκε και πολύ, μολονότι κέρδισε με το καλημέρα την 2η και 3η Ειδική Διαδρομή. Στην 2η μάλιστα είχε και 9,1 δεύτερα διαφορά από τον δεύτερο Μαντς Όστμπεργκ.

Τρίτος βρέθηκε ο Λάτβαλα και ακολούθησαν οι Τάνακ, Νεβίλ και Οζιέ. Στην 3η Ειδική το βάθρο αποτέλεσαν οι Μίκελσεν, Σούνινεν και Τάνακ, με μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ στην 4η θέση βρέθηκε ο Μπριν, με 5ο τον Νεβίλ. Ακολούθησαν Πάντον, Όστμπεργκ, Οζιέ, Έβανς και την δεκάδα έκλεισε ο Λάτβαλα.

Ο Οζιέ έδειξε να δυσκολεύτηκε κάπως το πρωί και δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό. Την 4η Ειδική Διαδρομή κέρδισε ο Τάνακ με 1,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Μίκελσεν και τρίτος τερμάτισε ο Λάτβαλα με 2,4 δευτερόλεπτα από τον πρώτο. Στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα βρέθηκαν οι Σούνινεν και Έβανς, την στιγμή που ο Οζιέ συνεχίζει να βρίσκεται εκτός πεντάδας.

Πέμπτη Ειδική, κερδισμένη από τον Νεβίλ. Ο Οζιέ ανέκαμψε λίγο και τερμάτισε στην δεύτερη θέση, ενώ τρίτος ήταν ο Μίκελσεν, ο οποίος κάνει έναν πολύ καλό αγώνα. Στην 4η θέση ήταν ο Λάτβαλα, 5ος ο Τάνακ και 6ος Σούνινεν.

Έτσι, αυτή τη στιγμή και μετά το πέρας του πρωϊνού loop ο Μίκελσεν είναι οδηγεί την κούρσα με διαφορά 14 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Νεβίλ και στην 3η θέση είναι ο Τάνακ με 16,4 από την κορυφή. Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Λάτβαλα και Οζιέ.

Είναι δύσκολος αγώνας και απρόβλεπτος. Έχει πολύ δρόμο ακόμα…

Γιάννης Μπόκας

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.