Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας: 2η μέρα: Ο Σόρδο μπροστά στα μισά του σκέλους

Τρεις Ειδικές Διαδρομές από τις 6 που περιλαμβάνει το πρόγραμμα της Παρασκευής 19 Μαΐου έχουν διεξαχθεί, και όλα δείχνουν ότι θα δούμε πολλές και όμορφες μάχες στη συνέχεια του αγώνα.

Μπορεί για τον Τάνακ και την Toyota ο αγώνας να ξεκίνησε πολύ καλά κερδίζοντας την 1η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την Υπερειδική, αλλά στη συνέχεια τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε η ομάδα. Ο Εσθονός χτύπησε σε μία πέτρα στην 2η Ειδική Διαδρομή, με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο σύστημα ψύξης του Yaris WRC και να εγκαταλείψει.

Την δεύτερη Ειδική Διαδρομή  λοιπόν την κέρδισε ο Πάντον (Hyundai i20 WRC) , με δεύτερο τον Έβανς (Ford Fiesta WRC)  και τρίτο τον Mικ (Citroen C3 WRC).

Η τρίτη Ειδική Διαδρομή είχε ταχύτερο τον Μικ, δεύτερο τον Οζιέ (Ford Fiesta WRC) και τρίτο τον Νεβίλ (Hyundai i20 WRC).

Ο Λάτβαλα που διανύει μια από τις χειρότερες περιόδους της καριέρας του, είχε μια έξοδο με αποτέλεσμα να σπάσει την ανάρτηση και να εγκαταλείψει με το δεύτερο Toyota Yaris WRC του αγώνα.

Στην 4η Ειδική Διαδρομή, τρίτη της Παρασκευής, είχε ταχύτερο τον Σόρδο (Hyundai i20 WRC) τον 4ο διαφορετικό νικητή, σε 4 Ειδικές Διαδρομές, με δεύτερο τον Mίκελσεν (με το τρίτο Hyundai i20 WRC του αγώνα) και τρίτο τον Οζιέ. 

Έτσι το πρώτο loop «κλείνει» με το Σόρδο να προηγείται του Μικ 4,6 δευτ., του Πάντον 4,8 δευτ. και του Οζιέ 7,3 δευτ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.