Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας : Ένας διαφορετικός αγώνας για τη Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας που διεξάγεται 16-19 Αυγούστου, κοντά στην Φρανκφούρτη, αποτελεί έναν διαφορετικό αγώνα για τη Hyundai Motorsport.

Ο λόγος είναι ότι το 2014 σημείωσε την πρώτη της επιτυχία στο WRC, με το πρώτης γενιάς i20 WRC, ανεβαίνοντας μάλιστα στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου με Νεβίλ-Γκιλσούλ και Σόρδο-Μαρτί.

Στον φετινό αγώνα η Hyundai Motorsport «κατεβαίνει» με τρία Hyundai i20 WRC έχοντας συμπληρώσει 5 μέρες δοκιμών με έμφαση στις αναρτήσεις καθώς το τερέν του ράλι Γερμανίας μπορεί να είναι ασφάλτινο, αλλά περιλαμβάνει Ειδικές Διαδρομές σε στρατιωτικούς δρόμους, σε επαρχιακούς και σε αμπελώνες.

Μάλιστα η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του ράλι μήκους 38,57 χλμ. διεξάγεται στην περιοχή των γερμανικών τανκς Panzer.

Ο αγώνας αποτελείται από 18 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 325,76 χλμ.    

Τα τρία Hyundai i20 WRC θα τα οδηγήσουν οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Νο 4 στις πόρτες και με αριθμό πλαισίου 4, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Νο 5 και πλαίσιο με το Νο 10, και το τρίτο πλήρωμα της παρέας οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Νο 6 και αριθμός πλαισίου 11 στο i 20 WRC.

Nα σημειωθεί επίσης ότι με το Νο 40 συμμετέχουν οι Χατούνεν-Λινακέτο που θα οδηγήσουν το εργοστασιακό i20 R5.

Ας δούμε λοιπόν το video με την τελευταία μέρα του ράλι Γερμανίας το 2014 με νικητές τους Νεβίλ-Γκιλσούλ-Hyundai i20 WRC.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.