Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Πότε και πώς θα στραφεί προς το ρεύμα;

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες λόγω των ιδιαίτερων και πολύ περιορισμένης παραγωγής μοντέλων που παράγουν, όπως είναι η Bugatti, όμως υπάρχουν κάποιες προκλήσεις οι οποίες είναι κοινές, για κάθε εταιρεία του χώρου, όποια και αν είναι αυτή.

Μία από τις βασικότερες είναι η στροφή προς το ρεύμα για την κίνηση των αυτοκινήτων, τομέας στον οποίο προς το παρόν δεν έχουμε δει κάποια εξέλιξη από την Bugatti. Βέβαια, η γαλλική εταιρεία ανήκει στον όμιλο Volkswagen, οπότε μπορεί οποιαδήποτε στιγμή θέλει να δανειστεί τεχνολογία και να χτίσει κάποιο δικό της ηλεκτρικό μοντέλο, ή να βρει κεφάλαια ώστε να αναπτύξει και δικές της τεχνολογίες.

Η δεύτερη επιλογή είναι αυτή που προσπαθούν να υλοποιήσουν τα στελέχη της μάρκας. Αυτή τη στιγμή η Bugatti παράγει περίπου 100 αυτοκίνητα/έτος, όμως πλέον είναι κερδοφόρα, σε αντίθεση με την εποχή που παρήγαγε τη Veyron, όταν έχανε χρήματα για κάθε μονάδα που πουλούσε, ειδικά τα πρώτα χρόνια.

Ωστόσο, όσο υψηλή και να είναι η τιμή στην οποία πουλάει τα μοντέλα της, τα χρήματα είναι λίγα αν θέλει να ξεκινήσει έρευνα για τη δημιουργία ηλεκτρικού μοντέλου.

Αυτό το οποίο εξετάζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέφαν Βίνκελμαν και η ομάδα του, είναι ένα τετραθέσιο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα έχει τιμή πώλησης από 500.000 ευρώ μέχρι 1.000.000 ευρώ. Όσο για τη μορφή που θα έχει, τα δύο σενάρια που εξετάζονται είναι να ανήκει στα grand tourers (GT) ή στα SUV.

Θα περιμένουμε το επόμενο διάστημα για να δούμε προς ποια κατεύθυνση θα στραφεί η Bugatti ως προς τα μελλοντικά της σχέδια.

Πάντως, δε θα μπορούσαμε να κρύψουμε την ελπίδα μας να επανέλθει το πρωτότυπο Galibier που είχε παρουσιαστεί το 2009, αφού επρόκειτο για ένα (κατά τη γνώμη μας) πανέμορφο αυτοκίνητο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.