![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/20/photon30655f82530.jpg?itok=Yq5WAa24)
Μπορεί ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες λόγω των ιδιαίτερων και πολύ περιορισμένης παραγωγής μοντέλων που παράγουν, όπως είναι η Bugatti, όμως υπάρχουν κάποιες προκλήσεις οι οποίες είναι κοινές, για κάθε εταιρεία του χώρου, όποια και αν είναι αυτή.
Μία από τις βασικότερες είναι η στροφή προς το ρεύμα για την κίνηση των αυτοκινήτων, τομέας στον οποίο προς το παρόν δεν έχουμε δει κάποια εξέλιξη από την Bugatti. Βέβαια, η γαλλική εταιρεία ανήκει στον όμιλο Volkswagen, οπότε μπορεί οποιαδήποτε στιγμή θέλει να δανειστεί τεχνολογία και να χτίσει κάποιο δικό της ηλεκτρικό μοντέλο, ή να βρει κεφάλαια ώστε να αναπτύξει και δικές της τεχνολογίες.
Η δεύτερη επιλογή είναι αυτή που προσπαθούν να υλοποιήσουν τα στελέχη της μάρκας. Αυτή τη στιγμή η Bugatti παράγει περίπου 100 αυτοκίνητα/έτος, όμως πλέον είναι κερδοφόρα, σε αντίθεση με την εποχή που παρήγαγε τη Veyron, όταν έχανε χρήματα για κάθε μονάδα που πουλούσε, ειδικά τα πρώτα χρόνια.
Ωστόσο, όσο υψηλή και να είναι η τιμή στην οποία πουλάει τα μοντέλα της, τα χρήματα είναι λίγα αν θέλει να ξεκινήσει έρευνα για τη δημιουργία ηλεκτρικού μοντέλου.
Αυτό το οποίο εξετάζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέφαν Βίνκελμαν και η ομάδα του, είναι ένα τετραθέσιο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα έχει τιμή πώλησης από 500.000 ευρώ μέχρι 1.000.000 ευρώ. Όσο για τη μορφή που θα έχει, τα δύο σενάρια που εξετάζονται είναι να ανήκει στα grand tourers (GT) ή στα SUV.
Θα περιμένουμε το επόμενο διάστημα για να δούμε προς ποια κατεύθυνση θα στραφεί η Bugatti ως προς τα μελλοντικά της σχέδια.
Πάντως, δε θα μπορούσαμε να κρύψουμε την ελπίδα μας να επανέλθει το πρωτότυπο Galibier που είχε παρουσιαστεί το 2009, αφού επρόκειτο για ένα (κατά τη γνώμη μας) πανέμορφο αυτοκίνητο.