Είστε εδώ

F1

Σεμπάστιαν Φέτελ: "Δεν είχαμε ισχυρότερο μονοθέσιο από τη Mercdes"

του Σωτήριου Χάλλα

Αν και μεγάλο ποσοστό όσων ασχολούνται με τη Formula 1 πιστεύουν ότι το μονοθέσιο της Ferrari ήταν καλύτερο από εκείνο της Mercedes σε κάποιους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχει διαφορετική άποψη.

Σύμφωνα με τον Γερμανό οδηγό της ιταλικής ομάδας μπορεί τα δεδομένα και τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι το μονοθέσιο της Scuderia είχε το πάνω χέρι σε ορισμένα Γκραν Πρι όμως ο ίδιος θεωρεί ότι ήταν απλά ισάξιο με εκείνο της Mercedes.

Ως παράδειγμα χρησιμοποιεί τον αγώνα του Spa στο Βέλγιο λέγοντας ότι πέρυσι που ο κινητήρας των “κόκκινων” υπολειπόταν σε ισχύ μπορούσε να πλησιάσει τον Χάμιλτον με τη βοήθεια του DRS όμως όταν έβγαινε από το slipstreaming δεν μπορούσε να διατηρήσει την ταχύτητά του προκειμένου να ολοκληρώσει την προσπέραση.

Αντίθετα φέτος που το μοτέρ είναι πιο ισχυρό κατάφερε να περάσει τον Βρετανό όμως επισημαίνει ότι από εκεί και πέρα ο ρυθμός των δύο ήταν παραπλήσιος και απλά κάποια στιγμή ο Χάμιλτον σταμάτησε να πιέζει ακριβώς επειδή έβλεπε ότι η διαφορά δε μειωνόταν.

Αν και είναι πολλοί αυτοί που έχουν διαφορετική άποψη, σίγουρα τα λεγόμενα τυ ίδιου του οδηγού της Ferrari έχουν διαφορετική βαρύτητα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.