Είστε εδώ

F1

Red Bull: Φερστάπεν: Η Renault καθυστερεί τις αναβαθμίσεις μας

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαξ Φερστάπεν σε πρόσφατες δηλώσεις του είπε ότι κατά τη γνώμη του η Renault καθυστερεί τις αναβαθμίσεις προς τη Red Bull και αναφέρθηκε στις φιλοδοξίες του για το μέλλον.

Ο Ολλανδός πιστεύει ότι μία πελατειακή ομάδα όπως είναι η Red Bull αυτή τη στιγμή είναι πολύ δύσκολο να παλέψει για νίκες και πρωταθλήματα γιατί η εταιρεία από την οποία προμηθεύεται τους κινητήρες δίνει τις όποιες αναβαθμίσεις πρώτα στην εργοστασιακή της ομάδα.

Συγκεκριμένα ο Φερστάπεν είπε ότι αν υπάρχουν βελτιώσεις στη μονάδα ισχύος θεωρεί αναμενόμενο η Renault να τις περάσει πρώτα στην εργοστασιακή της ομάδα και να τις δώσει στη Red Bull με 1 ή 2 αγώνες καθυστέρηση.

Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι οι “ταύροι” είναι πάντα 1 με 2 βήματα πίσω σε σχέση με τις Mercedes και Ferrari ακόμα και αν οι υβριδικές μηχανές των κατασκευαστών είχαν ισάξια απόδοση.

Επιπλέον ο Ολλανδός οδηγός είπε ότι μπορεί η συνεργασία της Renault με τη Red Bull να μη συνεχίζεται το 2019 όμως θεωρεί ότι πρέπει η εξέλιξη να συνεχιστεί μέχρι και τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Τέλος, ο νεαρός οδηγός ανέφερε ότι μπορεί να έχει πετύχει κάποιες νίκες παρά το γεγονός ότι οδηγεί πιο αργό μονοθέσιο σε σχέση με τις δύο μεγάλες ομάδες όμως όπως είπε ο ίδιος  έχει έρθει στη Formula 1 για να κερδίσει 50 ή 60 αγώνες και όχι μόνο 4.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.