Είστε εδώ

F1

Pirelli: Καταφεύγει σε αριθμούς από το 2019

του Σωτήριου Χάλλα

Η Pirelli έχει δεχτεί έντονη κριτική για τον τρόπο που έχει επιλέξει να ξεχωρίζει μεταξύ τους τις διάφορες γόμες που παράγει για τη Formula 1 καθώς δυσκολεύει ιδιαίτερα κάποιον που δεν παρακολουθεί επισταμένως τις εξελίξεις.

Γι’ αυτό το λόγο οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας επαξεργάζονται εδώ και αρκετό καιρό τρόπους με τους οποίους θα γίνεται πιο εύκολα κατανοητό στον απλό θεατή το πόσο σκληρό είναι το εκάστοτε ελαστικό.

Το σχέδιο στο οποίο φαίνεται ότι κατέληξαν είναι η χρήση αριθμών οι οποίοι θα ξεκινάνε από το 1 που θα είναι η πιο σκληρή και θα φτάνουν μέχρι το 5 που θα είναι η πιο μαλακή. Εν τούτοις δε θα εγκαταλειφθούν εντελώς τα χρώματα όμως θα χρησιμοποιούνται πάντα τα ίδια τρία και αυτά θα είναι τα λευκό, κίτρινο και κόκκινο που θα αντιστοιχούν σε σκληρή γόμα, μέτρια και μαλακή ωστόσο αυτά θα αναφέρονται σε διαφορετικό αριθμό σε κάθε αγώνα.

Πιο αναλυτικά, σε έναν αγώνα η μέτρια γόμα μπορεί να είναι το νούμερο 2 και σε κάποιον άλλον το νούμερο 4 ωστόσο για τον απλό θεατή η αντίληψη του αθλήματος πιθανότατα θα γίνει σαφώς πιο εύκολη. Με αυτόν τον τρόπο αν η Pirelli θελήσει να δημιουργήσει κάποια πιο μαλακή γόμα απλά θα προσθέσει ακόμα ένα νούμερο στην αρίθμηση.

Κατά τη γνώμη μας αυτή η ιδέα είναι ίσως η καλύτερη που θα μπορούσαν να σκεφτούν οι Ιταλοί καθώς οι πολλές διαφορετικές ονομασίες δημιουργούσαν σύγχυση στο κοινό οπότε ευχόμαστε να την υλοποιήσουν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.