Είστε εδώ

F1

Mercedes vs Ferrari : Μέχρι πού θα φτάσει ο διασυρμός ;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Επιβάλλεται να αλλάξει κάτι στη Ferrari και να σταματήσει να διασύρεται από τη Mercedes.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει-δυστυχώς- από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, καθώς στα 5 πρώτα Γκραν Πρι της σεζόν, τα ασημένια βέλη έκαναν το 1-2 και στους πέντε αγώνες.

Ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1, ένας θεσμός που ξεκίνησε το 1950 με τη Ferrari να είναι η μόνη ομάδα που συμμετέχει ανελλιπώς.

Δεν επιτρέπεται όμως για την ιστορία της, για τον ίδιο τον Έντσο η Ferrari να βρίσκεται στη σκιά της Mercedes.

To 2019 δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει χειρότερα για τη Ferrari έχοντας μάλιστα «γράψει» πολύ καλούς χρόνους κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών πριν ανοίξει η αυλαία της φετινής σεζόν.

Βέβαια άλλο δοκιμές και άλλο αγώνας.

Όμως η Scuderia Ferrari θα πρέπει να δείξει άμεσα το άλλο της πρόσωπο. Αυτό του πρωταγωνιστή.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα τελευταία χρόνια μετά την εποχή Λούκα Μοντετζέμολο η Scuderia «ψάχνει» να βρει τα βήματά της, αλλάζοντας σχεδόν κάθε χρονιά τον αγωνιστικό της διευθυντή.

Μετά την εποχή του Ζαν Τοντ και του Ρος Μπρόν «είδαμε» κάτι περίεργους τύπους να αναλαμβάνουν καθήκοντα αγωνιστικού διευθυντή, όπως ο Μάρκο Ματιάτσι («πωλητής» Ferrari) με θητεία μόλις 8 μηνών. Τον αντικατέστησε ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε (από την καπνοβιομηχανία) ενώ τα ηνία για το 2019 τα πήρε ο Ματία Μπινότο, προερχόμενος από την Scuderia.

Η χρονιά όμως δεν ξεκίνησε με χαμόγελα, παρά το γεγονός ότι έχει πολύ καλό δίδυμο οδηγών. Δεν μπορούμε να προσπεράσουμε τους 4 τίτλους του Φέτελ, ούτε να πούμε ότι ο  Γερμανός «ξέχασε» να οδηγεί, ενώ ο Λεκλέρκ «διψά» για βάθρο και διακρίσεις.

Η συνταγή όμως δεν βγαίνει, και η Ferrari είναι «υποχρεωμένη» να δει στα μάτια τη Mercedes και γιατί όχι να την προσπεράσει… (δύσκολο, αλλά στη Formula 1 , όλα γίνονται με την ταχύτητα που γίνονται οι βελτιώσεις…)

Είναι «υποχρεωμένη» για τους tifosi και για την ίδια τη Formula 1, καθώς Formula 1 χωρίς Ferrari δεν υπάρχει…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.