Είστε εδώ

F1

Μαξ Φερστάπεν: Η Red Bull δεν ήθελε τον Αλόνσο

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαξ Φερστάπεν μίλησε στο πλαίσιο ενός προωθητικού event στην Ολλανδία σχετικά με την πιθανότητα να κάλυπτε ο Φερνάντο Αλόνσο το κενό που άφησε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο στους “ταύρους” και διέψευσε κάθε τέτοιο σενάριο.

Πριν από λίγο καιρό ο Αλόνσο και ο Κρίστιαν Χόρνερ, επικεφαλής της ομάδας της Red Bull είχαν μπει σε έναν πόλεμο δηλώσεων στον οποίο ο Ισπανός οδηγός ανέφερε ότι η αυστριακή ομάδα τον είχε προσεγγίσει συνολικά 6 φορές. Μάλιστα είχε δώσει και ημερομηνίες λέγοντας ότι οι επαφές είχαν γίνει το 2007, το 2009, το 2011, το 2013 και δύο το 2018, η μία στο πλαίσιο του Γκραν Πρι του Μονακό και η άλλη τον Αύγουστο.

Η θέση του Μαξ Φερστάπεν σχετικά με αυτό το θέμα ήταν ότι δεν υπήρξε ποτέ κάποια επαφή εκ μέρους της Red Bull με τον Ισπανό δύο φορές πρωταθλητή της Formula 1. Συγκεκριμένα δήλωσε, “ο Αλόνσο δεν ήταν ποτέ μία από τις επιλογές μας για το 2019 και αυτό είναι κάτι που το ξέρω με σιγουριά”.

Ο 20χρονος Ολλανδός συνέχισε λέγοντας ότι θεωρεί πολύ καλή την επιλογή του Πιερ Γκασλί για το δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας και πιστεύει ότι η συνεργασία μεταξύ τους θα είναι άριστη ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει και τη σιγουριά του ότι με τη Honda η Red Bull θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.

Την άποψή του αυτή στήριξε στο γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρεία έχει πολύ μεγαλύτερο προϋπολογισμό σε σχέση με τους Γάλλους της Renault είπε, όμως, ότι η επιτυχία δε θα έρθει το 2019 αλλά έχει βάσιμες ελπίδες για το 2020. Ο Φερστάπεν έκλεισε λέγοντας ότι η ομάδα του αυτή τη στιγμή έχει το καλύτερο μονοθέσιο (φέρνοντας ως παράδειγμα τον αγώνα της Σιγκαπούρης), τους κατάλληλους ανθρώπους και νοοτροπία νικητή οπότε χαρακτήρισε ως μόνο αδύνατο σημείο τον κινητήρα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.