![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/31/photon29786f79836.jpg?itok=YPCm-UiE)
Οι πρώτες κατατακτήριες μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα ολοκληρώθηκαν, με τη Ferrari να επιβεβαιώνει την κυριαρχία που είχε στις ελεύθερες δοκιμές και να κάνει το 1-2. Τα δύο γεγονότα που σημάδεψαν τη διαδικασία, ήταν οι εγκαταλείψεις των Κούμπιτσα και Τζιοβινάτσι με πρόβλημα στον κινητήρα.
Στις 16:00 ώρα Ελλάδας άναψε το πράσινο φως στο pit lane για να βγουν οι πιλότοι στην πίστα για το Q1, όμως πριν προλάβει κάποιος να κάνει χρονομετρημένο γύρο επιβλήθηκε καθεστώς κόκκινης σημαίας καθώς “έσκασε” ο κινητήρας του Κούμπιτσα.
Ωστόσο, μέχρι τις 16:15 το μονοθέσιο είχε απομακρυνθεί και η διαδικασία είχε επανεκκινήσει με όλους, σχεδόν τους οδηγούς να βγαίνουν ταυτόχρονα για να κάνουν τους πρώτους τους χρονομετρημένους γύρους.
Με τη συμπλήρωση των πρώτων γύρων στην κορυφή ήταν ο Λεκλέρκ, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Φέτελ και ενάμιση από τον τρίτο Μπότας. Ωστόσο, τα απρόοπτα δεν είχαν τελειώσει αφού 40 δευτερόλεπτα πριν το τέλος της διαδικασίας το ίδιο πρόβλημα με τον Κούμπιτσα είχε και ο Τζιοβινάτσι. Με τη διαδικασία να μην εκκινεί ξανά, η κατάταξη έμεινε ως είχε εκείνη τη στιγμή, οπότε πολλοί οδηγοί δεν κατάφεραν να κάνουν την τελευταία τους προσπάθεια. Έτσι, εκτός συνέχειας έμειναν οι Γκασλί, Σάινθ, Κβίατ, Ράσελ και φυσικά ο Κούμπιτσα.
Στο Q2 ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Ραϊκόνεν. Σύντομα στην κορυφή ανέβηκε ο Λεκλέρκ με τον Φέτελ πίσω του, όμως η διαφορά από τις Mercedes ήταν σαφώς μικρότερη, αφού ο Χάμιλτον ήταν μόλις κατά 0.216 δευτερόλεπτα πιο αργός. Με τη λήξη της διαδικασίας, οι οδηγοί που έμειναν εκτός συνέχειας ήταν οι Γκροζάν, Νόρις, Στρολ, Άλμπον και ο Τζιοβινάτσι που δεν κατάφερε να κάνει χρόνο λόγω του προβλήματος με τον κινητήρα που είχε στο τέλος του Q1.
Στο Q3 ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος έγινε από τον Ρικιάρντο ενώ την ίδια στιγμή οι Mercedes δεν περνούσαν τον Χούλκενμπεργκ στον γύρο εξόδου τους, πιθανόν για να εκμεταλλευτούν το slipstream και να έχουν μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, όμως αυτό δημιούργησε κάποια ευτράπελα. Με την ολοκλήρωση των πρώτων προσπαθειών ο Λεκλέρκ ήταν και πάλι στην κορυφή όμως ο Φέτελ είχε κάνει τον τρίτο καλύτερο χρόνο, λόγω ενός λάθους που είχε κάνει στην πρώτη στροφή (La Source).
Παρ’ όλα αυτά, με τη δεύτερη προσπάθεια κατάφερε να ξεπεράσει τον Χάμιλτον και έτσι, σε συνδυασμό με την pole του Λεκλέρκ (η τρίτη της καριέρας του), η Ferrari κατάφερε να κάνει το 1-2 και να “κλειδώσει” την πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Στις θέσεις 3 και 4 ακολούθησαν οι Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας, αντίστοιχα, με τον Φερστάπεν να αρκείται στην πέμπτη θέση. Οι δύο Renault των Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ πλασαρίστηκαν στις θέσεις 6 και 7 με τον Ραϊκόνεν να ακολουθεί. Πέρεθ και Μάγκνουσεν έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.
Τα κόκκινα φώτα στην πίστα του Σπα, αύριο, θα σβήσουν στις 16:10.