Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βελγίου - Κατατακτήριες: Τα απρόοπτα δεν επηρέασαν τη Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Οι πρώτες κατατακτήριες μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα ολοκληρώθηκαν, με τη Ferrari να επιβεβαιώνει την κυριαρχία που είχε στις ελεύθερες δοκιμές και να κάνει το 1-2. Τα δύο γεγονότα που σημάδεψαν τη διαδικασία, ήταν οι εγκαταλείψεις των Κούμπιτσα και Τζιοβινάτσι με πρόβλημα στον κινητήρα.

Στις 16:00 ώρα Ελλάδας άναψε το πράσινο φως στο pit lane για να βγουν οι πιλότοι στην πίστα για το Q1, όμως πριν προλάβει κάποιος να κάνει χρονομετρημένο γύρο επιβλήθηκε καθεστώς κόκκινης σημαίας καθώς “έσκασε” ο κινητήρας του Κούμπιτσα.

Ωστόσο, μέχρι τις 16:15 το μονοθέσιο είχε απομακρυνθεί και η διαδικασία είχε επανεκκινήσει με όλους, σχεδόν τους οδηγούς να βγαίνουν ταυτόχρονα για να κάνουν τους πρώτους τους χρονομετρημένους γύρους.

Με τη συμπλήρωση των πρώτων γύρων στην κορυφή ήταν ο Λεκλέρκ, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Φέτελ και ενάμιση από τον τρίτο Μπότας. Ωστόσο, τα απρόοπτα δεν είχαν τελειώσει αφού 40 δευτερόλεπτα πριν το τέλος της διαδικασίας το ίδιο πρόβλημα με τον Κούμπιτσα είχε και ο Τζιοβινάτσι. Με τη διαδικασία να μην εκκινεί ξανά, η κατάταξη έμεινε ως είχε εκείνη τη στιγμή, οπότε πολλοί οδηγοί δεν κατάφεραν να κάνουν την τελευταία τους προσπάθεια. Έτσι, εκτός συνέχειας έμειναν οι Γκασλί, Σάινθ, Κβίατ, Ράσελ και φυσικά ο Κούμπιτσα.

Στο Q2 ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Ραϊκόνεν. Σύντομα στην κορυφή ανέβηκε ο Λεκλέρκ με τον Φέτελ πίσω του, όμως η διαφορά από τις Mercedes ήταν σαφώς μικρότερη, αφού ο Χάμιλτον ήταν μόλις κατά 0.216 δευτερόλεπτα πιο αργός. Με τη λήξη της διαδικασίας, οι οδηγοί που έμειναν εκτός συνέχειας ήταν οι Γκροζάν, Νόρις, Στρολ, Άλμπον και ο Τζιοβινάτσι που δεν κατάφερε να κάνει χρόνο λόγω του προβλήματος με τον κινητήρα που είχε στο τέλος του Q1.

Στο Q3 ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος έγινε από τον Ρικιάρντο ενώ την ίδια στιγμή οι Mercedes δεν περνούσαν τον Χούλκενμπεργκ στον γύρο εξόδου τους, πιθανόν για να εκμεταλλευτούν το slipstream και να έχουν μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, όμως αυτό δημιούργησε κάποια ευτράπελα. Με την ολοκλήρωση των πρώτων προσπαθειών ο Λεκλέρκ ήταν και πάλι στην κορυφή όμως ο Φέτελ είχε κάνει τον τρίτο καλύτερο χρόνο, λόγω ενός λάθους που είχε κάνει στην πρώτη στροφή (La Source).

Παρ’ όλα αυτά, με τη δεύτερη προσπάθεια κατάφερε να ξεπεράσει τον Χάμιλτον και έτσι, σε συνδυασμό με την pole του Λεκλέρκ (η τρίτη της καριέρας του), η Ferrari κατάφερε να κάνει το 1-2 και να “κλειδώσει” την πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Στις θέσεις 3 και 4 ακολούθησαν οι Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας, αντίστοιχα, με τον Φερστάπεν να αρκείται στην πέμπτη θέση. Οι δύο Renault των Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ πλασαρίστηκαν στις θέσεις 6 και 7 με τον Ραϊκόνεν να ακολουθεί. Πέρεθ και Μάγκνουσεν έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Τα κόκκινα φώτα στην πίστα του Σπα, αύριο, θα σβήσουν στις 16:10.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.