Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βελγίου - FP3: Σταθερή η Ferrari, προβλημάτων συνέχεια για Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών για το βελγικό Γκραν Πρι, κάνοντας το 1-2, όπως είχε συμβεί και στις δύο προηγούμενες περιόδους.

Ο Μπότας επανέλαβε την επίδοση του FP2 και βρέθηκε πάλι στην τρίτη θέση όμως από εκεί και κάτω όλα ήταν διαφορετικά.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η έξοδος που είχε ο Λιούις Χάμιλτον περίπου στο μέσον της διαδικασίας η οποία οδήγησε σε κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο. Ο Βρετανός πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε τον έλεγχο της W10 πλησιάζοντας στη στροφή Les Fagnes.

Η πίστα παρέμεινε κλειστή μέχρι τις 13:47, ώρα Ελλάδας, οπότε οι οδηγοί είχαν μόνο 13 λεπτά για να κάνουν κάποιες τελευταίες δοκιμές, έτσι μόλις άναψε το πράσινο φως στο pit lane, βγήκαν σχεδόν όλοι στην πίστα.

Τελικά, τον τέταρτο καλύτερο χρόνο κατάφερε να κάνει ο Ρικιάρντο, αφήνοντας μία θέση πιο πίσω τον μέχρι πέρυσι team mate του, Φερστάπεν. Η Racing Point έκανε και πάλι καλό χρόνο με τον Πέρεθ να κατατάσσεται έκτος, ενώ ο Χάμιλτον έμεινε έβδομος, αφού πρόλαβε να κάνει μόλις τέσσερις γύρους.

Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι έφεραν την Alfa Romeo στις θέσεις 8 και 9, αντίστοιχα και ο Γκασλί, με την Toro Rosso πλέον, έκλεισε την πρώτη δεκάδα.

Στις 16:00 είναι προγραμματισμένες οι κατατακτήριες δοκιμές ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα εκκινήσει στις 16:10.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.