Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βελγίου - FP2: Μονόλογος Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari ήταν αυτή που επικράτησε και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών αφού οι Λεκλέρκ και Φέτελ βρέθηκαν στις θέσεις 1 και 2 αντίστοιχα.

Αν και η εικόνα στην κορυφή ήταν ίδια με το FP1, πιο πίσω δεν έγινε το ίδιο αφού οι Mercedes βρέθηκαν στις θέσεις 3 και 4 με τον Μπότας μπροστά από τον Χάμιλτον.

Με εντυπωσιακή επίδοση ο Πέρεθ ήταν αυτός που κατάφερε να φέρει το μονοθέσιό του στην πέμπτη θέση όμως ήταν και ο πιο άτυχος αφού πέντε λεπτά πριν το τέλος η RP19 που οδηγούσε τυλίχτηκε στις φλόγες, κάνοντας τους υπεύθυνους να επιβάλουν καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Η πιο γρήγορη Red Bull ήταν εκείνη του Φερστάπεν ο οποίος πλασαρίστηκε στην έκτη θέση, όμως πρέπει να σημειωθεί ότι ο Ολλανδός διαμαρτυρήθηκε πολλές φορές για προβλήματα με την απόδοση του κινητήρα του.

Πίσω του ο Ραϊκόνεν πέτυχε μια πολύ καλή έβδομη θέση και δείχνει ότι δεν τον έχει επηρεάσει καθόλου η θλάση που είχε πάθει λίγο καιρό πριν.

Δεύτερο πολύ καλό αποτέλεσμα για τη Racing Point αποτελεί η όγδοη θέση του Στρολ, κάτι που δείχνει ότι μάλλον η πίστα του Σπα ταιριάζει στο ροζ μονοθέσιο.

Ρικιάρντο και Άλμπον ήταν οι δύο οδηγοί που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι οι μικρές διαφορές των οδηγών, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαδρομή του πρωταθλήματος.

Χαρακτηριστικά, στην κορυφή, οι δύο Ferrari και ο Μπότας είναι στο 1:44 όμως η συνέχεια είναι ακόμα καλύτερη αφού από τον τέταρτο Χάμιλτον μέχρι και τον ενδέκατο Σάινθ, είναι όλοι οι οδηγοί στο 1:45, ενώ το ίδιο συμβαίνει και στο 1:46 όπου βρίσκονται όλοι οι οδηγοί από τον δωδέκατο Γκροζάν μέχρι και τον δέκατο όγδοο Μάγκνουσεν. Οι μοναδικοί που έχουν κάνει μεγαλύτερο χρόνο είναι οι δύο οδηγοί της Williams με τον Ράσελ στο 1:47.887 και τον Κούμπιτσα ακόμα πιο πίσω, στο 1:48.381.

Είναι ωραίο που βλέπουμε όλο το grid να είναι τόσο κοντά και κρίμα που μία τόσο ιστορική ομάδα όπως η Williams δεν καταφέρνει να συμμετέχει και αυτή.

Η συνέχεια θα δοθεί αύριο στις 13:00 με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και στις 16:00 με τις κατατακτήριες. Η εκκίνηση του αγώνα την Κυριακή έχει προγραμματιστεί για τις 16:10.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.