Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ρωσίας - Κατατακτήριες: Χτίζει σερί ο Λεκλέρκ

του Σωτήριου Χάλλα

Οι κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι της Ρωσίας αποτέλεσαν πεδίο δόξης λαμπρό για τον Λεκλέρκ ο οποίος κατάφερε να πετύχει τέταρτη συνεχόμενη pole position, αλλά και για τη Ferrari η οποία φαίνεται ότι έχει βελτιώσει πλέον σημαντικά το μονοθέσιό της.

Στο Q1 όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι που περίπου 10 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο Κούμπιτσα είχε μικροέξοδο η οποία οδήγησε σε κίτρινη σημαία και κατέστρεψε τη γρήγορη προσπάθεια του Άλμπον.

Ωστόσο, λίγο μετά η πίστα έγινε εκ νέου “πράσινη”, όμως, 6 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα πριν το τέλος της διαδικασίας ο Άλμπον είχε έξοδο στη στροφή 13, στην οποία κατέστρεψε το πίσω μέρος της Red Bull του, σε ένα σημείο που σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών πολλοί οδηγοί είχαν μικρότερες ή μεγαλύτερες εξόδους. Η κόκκινη σημαία που επιβλήθηκε δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα στον Φέτελ ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε κάνει μόνο μία προσπάθεια, όμως ήταν αργή και υπολειπόταν της κορυφής 6.330 δευτερόλεπτα. Έτσι, ο Γερμανός έπρεπε μόλις θα επανεκκινούσε η διαδικασία να βγει αμέσως για να κάνει γρήγορο γύρο.

Όντως, ο οδηγός της Ferrari είχε πάρει θέση στην έξοδο του pit lane νωρίς και μόλις άναψε το πράσινο φως βγήκε αμέσως στην πίστα. Μάλιστα, με την ολοκλήρωση της χρονομετρημένης του προσπάθειας ανέβηκε στην πρώτη θέση.

Με τη συμπλήρωση των 18 λεπτών οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν ήταν οι Ραϊκόνεν, Ράσελ, Κούμπιτσα, Άλμπον και Κβίατ, με τους δύο τελευταίους να μην κάνουν χρόνο.

Πηγαίνοντας στο Q2 άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί επέλεξαν τη μαλακή γόμα της Pirelli, με εξαίρεση τους δύο της Mercedes που προτίμησαν τη μέση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην κάνουν κορυφαίους χρόνους, ωστόσο το γυρολόγιό τους ήταν επαρκές για να περάσουν στο Q3 με ασφάλεια, αν και στη συνέχεια έκαναν προσπάθεια και με τη μαλακή γόμα.

Τελικά, οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν στο Q3 ήταν οι Γκασλί, Πέρεθ, Τζιοβινάτσι, Μάγκνουσεν και Στρολ.

Στο τελευταίο κομμάτι των κατατακτήριων δοκιμών ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Μπότας, όμως αμέσως έπεσε πίσω από τους Λεκλέρκ, Φέτελ και Χάμιλτον που ανέβηκαν στις θέσεις ένα, δύο και τρία, αντίστοιχα. Εκείνος που έχασε πολύ χρόνο στο τρίτο sector λόγω λαθών ήταν ο Φερστάπεν ο οποίος με την πρώτη του χρονομετρημένη προσπάθεια δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση.

Με τις δεύτερες προσπάθειες των οδηγών ο Λεκλέρκ κατάφερε να βελτιώσει περαιτέρω το χρόνο του και να απομακρυνθεί ακόμα περισσότερο από τον Φέτελ και ενώ φαινόταν ότι η Ferrari είχε κάνει το 1-2, ο Χάμιλτον κατάφερε να βρεθεί ανάμεσά τους παίρνοντας τη δεύτερη θέση. Έτσι, ο Γερμανός έμεινε τρίτος και ο Φερστάπεν τέταρτος.

Ο Μπότας έμεινε στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Σάινθ, με τους Χούλκενμπεργκ, Νόρις, Γκροζάν και Ρικιάρντο να κλείνουν την πρώτη δεκάδα. Ωστόσο, η σειρά της εκκίνησης θα αλλάξει λίγο αφού ο Φερστάπεν έχει ποινή πέντε θέσεων, οπότε θα πάει στην ένατη και οι Μπότας, Σάινθ, Χούλκενμπεργκ, Νόρις και Γκροζάν θα κερδίσουν μία θέση ο καθένας.

Να σημειώσουμε ότι, όπως είπε ο Μπάτον που πήρε τις συνεντεύξεις μετά τις κατατακτήριες, ο τελευταίος οδηγός που πέτυχε τέσσερις συνεχόμενες pole ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ, οπότε έχει ιδιαίτερη βαρύτητα αυτό το επίτευγμα του Μονεγάσκου.

Η συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου θα δοθεί με τον αγώνα της Κυριακής ο οποίος θα εκκινήσει στις 14:10, ώρα Ελλάδας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.