Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μπαχρέιν - Κατατακτήριες: Πρώτη pole και ρεκόρ πίστας για τον Λεκλέρκ

του Σωτήριου Χάλλα

Οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν έμελλε να είναι ιστορικές για τον Σαρλ Λεκλέρκ αφού εκεί κατέκτησε την πρώτη pole position της καριέρας του σπάζοντας, μάλιστα, το ρεκόρ πίστας που κατείχε από το 2018 ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Στο Q1 το χαρακτηριστικότερο γεγονός που έδειξε ότι οι ομάδες του midfield έχουν πλέον μικρότερες διαφορές μεταξύ τους αλλά και από τους τρεις κορυφαίους ήταν ότι στα τελευταία δευτερόλεπτα άλλαξε πολλές φορές η πεντάδα των οδηγών που θα αποκλείονταν. Οι μόνοι που ήταν σίγουρο ότι δε θα περάσουν ήταν οι Ράσελ και Κουμπίτσα. Μαζί τους αποκλείστηκαν οι Τζιοβινάτσι, Χούλκενμπεργκ και Στρολ. Εντύπωση προκάλεσε η τέταρτη και η έβδομη θέση της McLaren με τους Νόρις και Σάινθ, αντίστοιχα, καθώς και η έκτη θέση του Άλμπον.

Στο Q2 έδωσε πολύ δυναμικό παρών ο Μάγκνουσεν ο οποίος στη μεγαλύτερη διάρκεια της διαδικασίας ήταν στην τέταρτη θέση μέχρι που ο Φέτελ κατάφερε στην τελευταία προσπάθειά του να ανέβει δεύτερος και να τον ρίξει στην πέμπτη θέση. Πολύ καλή επίδοση είχε και η McLaren με τον Σάινθ στην έκτη θέση και τον Νόρις στην ένατη. Στα θετικά και ο Κίμι Ραϊκόνεν ο οποίος με τη 10η θέση χάρισε στην Alfa Romeo το πρώτο της Q3 μετά την επιστροφή της.

Στο Q3 ο Λεκλέρκ έδειξε από την αρχή ότι θα κυνηγούσε τη διάκριση κάνοντας από την πρώτη του προσπάθεια χρόνο 1:27.958 με τον οποίο ισοφάρισε το ρεκόρ του Φέτελ από το 2018. Από την άλλη, ο Γερμανός καθυστέρησε να βγει. Επειδή είχε χρησιμοποιήσει ένα παραπάνω σετ ελαστικών στο Q2 θέλησε να κάνει μόνο μία προσπάθεια στο Q3. Όταν τελικά βγήκε, μισό λεπτό μετά ακολούθησε και ο Λεκλέρκ για την τελευταία του προσπάθεια στην οποία έκανε χρόνο 1:27.866.

Εκτός από τον Φέτελ, στην πίστα άργησε να βγει και ο Φερστάπεν καθώς οι μηχανικοί του διόρθωναν κάποιο τεχνικό πρόβλημα για το οποίο μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν έχει προκύψει ενημέρωση. Τελικά ο Ολλανδός έκανε την προσπάθειά του και πλασαρίστηκε στην πέμπτη θέση.

Εντυπωσιακοί ήταν οι Μάγκνουσεν και Σάινθ που κατάφεραν να είναι στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον Λεκλέρκ δείχνοντας ότι τόσο η Haas όσο και η McLaren, έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό το 1 – 2 που έκαναν οι οδηγοί της Ferrari ήταν το νούμερο 62 στην ιστορία της ισοφαρίζοντας στο σχετικό ρεκόρ τις Williams και McLaren.

Η εκκίνηση θα δοθεί το βράδυ της Κυριακής στις 18:10 ώρα Ελλάδος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.