Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μπαχρέιν - Κατατακτήριες: Η Ferrari στην κορυφή

του Σωτήριου Χάλλα

Το "τσίρκο" της Formula 1 μετακόμισε στο Μπαχρέιν για το δεύτερο Γκραν Πρι της χρονιάς το οποίο μας έδωσε μία από τις πιο συναρπαστικές περιόδους κατατακτήριων δοκιμών που έχουμε δει το τελευταίο διάστημα. 

Νικητής σε αυτές τις κατατακτήριες αναδείχτηκε ο Φέτελ βάζοντας τη Ferrari στην pole position στο Μπαχρέιν για πρώτη φορά μετά το 2007 που ο Φελίπε Μάσα είχε καταφέρει κάτι ανάλογο. Η υπεροχή της Ferrari ήταν καθολική αφού ο Κίμι Ραϊκόνεν κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση κλειδώνοντας και τις δύο θέσεις της πρώτης σειρά στην αυριανή εκκίνηση για την ιταλική ομάδα. 

Πίσω από τον Φέτελ, στην τρίτη θέση, θα βρεθεί ο Βάλτερι Μπότας και δίπλα του από την τέταρτη θέση θα ξεκινήσει ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της Red Bull. Κανονικά εκεί θα βρισκόταν ο Λιούις Χάμιλτον όμως ο Βρετανός χρειάστηκε να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων μετά από ένα πρόβλημα που εντοπίστηκε στα υδραυλικά του με συνέπεια να του επιβληθεί ποινή πέντε θέσεων. Αυτό έχει ως συνέπεια ο Βρετανός να ξεκινήσει από την ένατη θέση κάτι που θα κάνει τον αγώνα του αρκετά δύσκολο. 

Ωστόσο, η έκπληξη της ημέρας βρίσκεται στην πέμπτη θέση αφού από εκεί θα ξεκινήσει ο Πιερ Γκασλί της Toro Rosso. Ένα στοιχείο που κάνει ακόμα εντυπωσιακότερη την επίδοση του νεαρού της Toro Rosso είναι ότι το μονοθέσιό του φέρει κινητήρα της Honda η οποία μέχρι πέρυσι έδειχνε να δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στη McLaren. Στην έκτη θέση βρίσκεται ο Μάγκνουσεν ο οποίος συνέχισε την καλή παρουσία της ομάδας στην Αυστραλία. Στην έβδομη και όγδοη θέση βρίσκονται οι Χάλκενμπεργκ και Οκόν ενώ τη δεκάδα κλείνει η έτερη Toro Rosso του Κάρλος Σάινθ Τζρ. επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ομάδας στο Μπαχρέιν. 

Σε αντίθεση με την Toro Rosso που έχει κάθε λόγο να πανηγυρίζει μεγάλος προβληματισμός υπάρχει στη McLaren η οποία δεν πέρασε στο Q3 και περιορίστηκε στις θέσεις 13 και 14 με τον Φερνάντο Αλόνσο να ξεκινάει μπροστά από τον Στοφέλ Φαντόρν. 

Ένα γεγονός που σημάδεψε τη διαδικασία ήταν η έξοδος του Μαξ Φερστάπεν στη δεύτερη στροφή κατά τη διάρκεια του Q1 την ώρα που βρισκόταν στην τέταρτη θέση που είχε ως συνέπεια να προκληθούν ζημιές στο μονοθέσιο του Ολλανδού κάτι που δεν του επέτρεψε να συνεχίσει. Επειδή, όμως, ο χρόνος που είχε του εξασφάλιζε την είσοδο στο Q2 τελικά θα ξεκινήσει από τη θέση 15. 

Με τον Χάμιλτον στην ένατη θέση και τον Φερστάπεν στη δέκατη-πέμπτη ο αυριανός αγώνας αναμένεται αρκετά ενδιαφέρον αφού και οι δύο οδηγοί θα θέλουν να ανέβουν γρήγορα περνώντας τους πιο αργούς συνδυασμούς. 

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.