Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μονακό : Μια φωτογραφία, 8 παγκόσμιοι τίτλοι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Δύο οδηγοί της Formula 1, δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές με πολλές 10ετίες διαφορά.

Είναι ο 79χρονος Σερ Τζάκι Στιούαρτ, μια τεράστια μορφή της Formula 1, με τρεις παγκόσμιους τίτλους, 1969, 1971, 1973 και ο 34χρονος Λιούις Χάμιλτον με πέντε παγκόσμιους τίτλους, 2008, 2014, 2015, 2017, 2018, κατά την απονομή της Pirelli στον οδηγό που σημείωσε την pole position για το Γκραν Πρι του Μονακό.

Ο Στιούαρτ απονέμει τη μινιατούρα-Pirelli στον Χάμιλτον, τον ταχύτερο στα επίσημα δοκιμαστικά, και μετέπειτα μεγάλο νικητή του αγώνα, οδηγώντας τόσο έξυπνα, που του αξίζουν «δύο» κύπελλα, αντιμετωπίζοντας με ψυχραιμία τον για μια ακόμα φορά ατίθασο Φερστάπεν.

Όμως για να προσπεράσεις τον Χάμιλτον, ειδικά στην πίστα του Μονακό, πρέπει να έχεις καλύτερο αυτοκίνητο από τη Mercedes του Χάμιλτον (που η Red Bull δεν είναι), να είσαι καλύτερος από αυτόν (που ο Φερστάπεν ακόμα δεν είναι, αλλά έχει χρόνια για να γίνει…), να έχεις κερδίσει στο Μονακό (που ο Φερστάπεν δεν έχει κερδίσει) το κυριότερο να σέβεσαι τους αντιπάλους σου (που ο Φερστάπεν έχει δείξει ότι ενίοτε δεν τους σέβεται…)  και το πλέον σημαντικό, να μην έχεις να αντιμετωπίσεις τον Χάμιλτον, την περίοδο που είναι τόσο φορμαρισμένος. Ο Χάμιλτον στο Γκραν Πρι του Μονακό δεν ξεπέρασε απλά εαυτόν, αλλά απέδειξε ότι δεν κερδίζει τυχαία αγώνες και τίτλους…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.