Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Κίνας - Κατατακτήριες: Σκληρή μάχη μεταξύ Μπότας και Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Q1 τα πρώτα μονοθέσια που βγήκαν ήταν της Williams με τον Βρετανό να κάνει 6 δέκατα ταχύτερο γύρο από τον Πολωνό και ακολούθησαν εκείνα της Ferrari. Στη συνέχεια άρχισαν να μπαίνουν στην πίστα και οι υπόλοιπες ομάδες και να σημειώνονται οι πρώτοι χρόνοι. Αυτός που έδειξε να βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα ήταν ο Μπότας. Τελικά ο Μπότας βρέθηκε στην πρώτη θέση με τον Λεκλέρκ να ακολουθεί μόλις 0.054 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Στρολ, Ράσελ, Κουμπίτσα. Από τις δύο τελευταίες θέσεις θα εκκινήσουν οι Τζιοβινάτσι και Άλμπον. Ο Ιταλός αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του ενώ εκείνο του Ταϊλανδού δεν είχε προλάβει να επιδιορθωθεί μετά το ατύχημα που είχε στο FP3. Χαμηλά κινήθηκε ο Λεκλέρκ ο οποίος συνάντησε κίνηση στη γρήγορη προσπάθειά του και έχασε χρόνο.

Μόλις ξεκίνησε το Q2 βγήκαν στην πίστα σχεδόν όλες οι ομάδες. Τη διαφορά έκαναν οι Ferrari και Mercedes καθώς και ο Φερστάπεν οι οποίοι δε χρησιμοποίησαν μαλακά ελαστικά όπως όλοι οι άλλοι αλλά μεσαία. Ωστόσο, στη συνέχεια έκαναν τη μετάβαση σε μαλακά όμως κανένας δε βελτίωσε το χρόνο του. Κατά συνέπεια αυτοί οι πέντε οδηγοί θα ξεκινήσουν τον αγώνα με κίτρινα ελαστικά (μεσαία). Ο Μπότας συνέχισε να είναι κυρίαρχος όμως λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας ο Χάμιλτον κατάφερε να ανέβει στην πρώτη θέση. Η πεντάδα που αποκλείστηκε αποτελούνταν από τους Κβίατ, Πέρεθ, Ραϊκόνεν, Σάινθ και Νόρις.

Στο Q3 είχαμε μια πολύ κλειστή μάχη μεταξύ Μπότας και Χάμιλτον με τον Φινλανδό να καταφέρνει στο τέλος να επικρατήσει και να πάρει την pole position στον 1.000στό αγώνα της Formula 1. Στην αρχή οι Μάγκνουσεν, Γκροζάν και Ρικιάρντο βγήκαν με χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά ενώ οι υπόλοιποι χρησιμοποίησαν φρέσκο σετ της μεσαίας γόμας. Ωστόσο, οι δύο Haas δεν έκαναν χρόνο. Όταν οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα για το δεύτερο πέρασμά τους λόγω της κίνησης οι Φερστάπεν, Γκασλί, Μάγκνουσεν και Γκροζάν δεν πρόλαβαν να περάσουν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού πριν μηδενίσει το χρονόμετρο. Στην τελευταία χρονομετρημένη προσπάθεια είχαμε ένα μπρα ντε φερ μεταξύ Χάμιλτον και Μπότας αφού ο Βρετανός ήταν ταχύτερος στο πρώτο sector όμως ο Φινλανδός κατάφερε να μαζέψει αυτή τη διαφορά στα άλλα δύο, παίρνοντας τελικά την πρώτη θέση.

Δίπλα του θα εκκινήσει ο Χάμιλτον ενώ στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Ferrari των Φέτελ και Λεκλέρκ. Μία σειρά πιο πίσω θα είναι οι Red Bull των Φερστάπεν και Γκασλί με τις Renault των Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ να ακολουθούν και τις δύο Haas των Μάγκνουσεν και Γκροζάν να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.