Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Καναδά - Κατατακτήριες: Δράμα μέχρι την τελευταία στιγμή

του Σωτήριου Χάλλα

Το Q1 ήταν, ίσως, η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος του φετινού πρωταθλήματος με τους οδηγούς να κάνουν ένα συνεχές πινγκ-πονγκ ταχύτερων γύρων, όχι μόνο στη μέση του grid, αλλά και στις πρώτες θέσεις, κάτι που δε βλέπουμε συχνά. Από αυτό το φεστιβάλ βελτίωσης χρόνων οι πέντε χαμένοι που δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q2 ήταν οι Πέρεθ, Ραϊκόνεν, Στρολ, Ράσελ και Κούμπιτσα.

Στο Q2 ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των οδηγών συνεχίστηκε με τις διαφορές ανάμεσα στους περισσότερους να είναι πολύ μικρές. Όλοι είχαν γράψει γύρους εγκαίρως όμως, όπως συνηθίζεται, σχεδόν όλοι είχαν βγει στην πίστα στο τέλος της διαδικασίας για μία τελευταία γρήγορη προσπάθεια. Λίγα δευτερόλεπτα πριν πέσει η καρό σημαία ο Μάγκνουσεν έβγαινε από το τελευταίο chicane για να ολοκληρώσει το γύρο του, όμως χτύπησε στον τοίχο των πρωταθλητών, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και συγκρούστηκε τόσο με τον τοίχο στα δεξιά όσο και εκείνον στα αριστερά.

Αμέσως η διαδικασία διακόπηκε με την εμφάνιση κόκκινης σημαίας. Αυτό ανάγκασε τους οδηγούς που βρίσκονταν σε χρονομετρημένο γύρο να εγκαταλείψουν τις προσπάθειές τους. Μεγάλος χαμένος της διακοπής ήταν ο Φερστάπεν ο οποίος έμεινε 11ος. Μαζί του αποκλείστηκαν οι Κβίατ, Τζιοβινάτσι, Άλμπον και Γκροσζάν.

Στο Q3 είχαμε δράμα μέχρι την τελευταία στιγμή αφού ο Χάμιλτον φαινόταν πολύ δυνατός όμως ο Φέτελ κατάφερε στην τελευταία του προσπάθεια να πάρει την pole position, κάνοντας ταυτόχρονα ρεκόρ γύρου. Οι Ferrari αποδείχτηκαν δυνατές αφού ο Λεκλέρκ κατάφερε να βρεθεί στην τρίτη θέση.

Ο Μπότας είχε ένα γλίστρημα στην πρώτη του προσπάθεια και έχασε χρόνο, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην έκτη θέση. Εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε ο Ρικιάρντο ο οποίος θα ξεκινήσει αύριο από την τέταρτη θέση, μπροστά από τον Γκασλί. Πολύ καλό αποτέλεσμα και για τον Χούλκενμπεργκ που κατετάγη έβδομος. Η McLaren κατάφερε να βάλει και τα δύο μονοθέσια στη δεκάδα στις θέσεις 8 και 9 με τους Νόρις και Σάινθ, αντίστοιχα. Από τη δέκατη θέση θα εκκινήσει ο Μάγκνουσεν.

Αυτή η pole position ήταν η πρώτη του Φέτελ για το 2019 αφού η τελευταία φορά που είχε καταφέρει κάτι ανάλογο ήταν στη Γερμανία το 2018, ενώ ήταν μόλις η δεύτερη για τη Ferrari στο φετινό πρωτάθλημα. Ένα εντυπωσιακό στατιστικό είναι ότι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης του αγώνα, θα έχουμε συνολικά 9 παγκόσμια πρωταθλήματα (πέντε για τον Χάμιλτον και τέσσερα για τον Φέτελ). Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ιδιαίτερα μεγάλο ανταγωνισμό την ώρα που θα σβήσουν τα κόκκινα φώτα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.