![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/6/8/photon29047f77522.jpg?itok=kxxE7se3)
Το Q1 ήταν, ίσως, η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος του φετινού πρωταθλήματος με τους οδηγούς να κάνουν ένα συνεχές πινγκ-πονγκ ταχύτερων γύρων, όχι μόνο στη μέση του grid, αλλά και στις πρώτες θέσεις, κάτι που δε βλέπουμε συχνά. Από αυτό το φεστιβάλ βελτίωσης χρόνων οι πέντε χαμένοι που δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q2 ήταν οι Πέρεθ, Ραϊκόνεν, Στρολ, Ράσελ και Κούμπιτσα.
Στο Q2 ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των οδηγών συνεχίστηκε με τις διαφορές ανάμεσα στους περισσότερους να είναι πολύ μικρές. Όλοι είχαν γράψει γύρους εγκαίρως όμως, όπως συνηθίζεται, σχεδόν όλοι είχαν βγει στην πίστα στο τέλος της διαδικασίας για μία τελευταία γρήγορη προσπάθεια. Λίγα δευτερόλεπτα πριν πέσει η καρό σημαία ο Μάγκνουσεν έβγαινε από το τελευταίο chicane για να ολοκληρώσει το γύρο του, όμως χτύπησε στον τοίχο των πρωταθλητών, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και συγκρούστηκε τόσο με τον τοίχο στα δεξιά όσο και εκείνον στα αριστερά.
Αμέσως η διαδικασία διακόπηκε με την εμφάνιση κόκκινης σημαίας. Αυτό ανάγκασε τους οδηγούς που βρίσκονταν σε χρονομετρημένο γύρο να εγκαταλείψουν τις προσπάθειές τους. Μεγάλος χαμένος της διακοπής ήταν ο Φερστάπεν ο οποίος έμεινε 11ος. Μαζί του αποκλείστηκαν οι Κβίατ, Τζιοβινάτσι, Άλμπον και Γκροσζάν.
Στο Q3 είχαμε δράμα μέχρι την τελευταία στιγμή αφού ο Χάμιλτον φαινόταν πολύ δυνατός όμως ο Φέτελ κατάφερε στην τελευταία του προσπάθεια να πάρει την pole position, κάνοντας ταυτόχρονα ρεκόρ γύρου. Οι Ferrari αποδείχτηκαν δυνατές αφού ο Λεκλέρκ κατάφερε να βρεθεί στην τρίτη θέση.
Ο Μπότας είχε ένα γλίστρημα στην πρώτη του προσπάθεια και έχασε χρόνο, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην έκτη θέση. Εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε ο Ρικιάρντο ο οποίος θα ξεκινήσει αύριο από την τέταρτη θέση, μπροστά από τον Γκασλί. Πολύ καλό αποτέλεσμα και για τον Χούλκενμπεργκ που κατετάγη έβδομος. Η McLaren κατάφερε να βάλει και τα δύο μονοθέσια στη δεκάδα στις θέσεις 8 και 9 με τους Νόρις και Σάινθ, αντίστοιχα. Από τη δέκατη θέση θα εκκινήσει ο Μάγκνουσεν.
Αυτή η pole position ήταν η πρώτη του Φέτελ για το 2019 αφού η τελευταία φορά που είχε καταφέρει κάτι ανάλογο ήταν στη Γερμανία το 2018, ενώ ήταν μόλις η δεύτερη για τη Ferrari στο φετινό πρωτάθλημα. Ένα εντυπωσιακό στατιστικό είναι ότι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης του αγώνα, θα έχουμε συνολικά 9 παγκόσμια πρωταθλήματα (πέντε για τον Χάμιλτον και τέσσερα για τον Φέτελ). Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ιδιαίτερα μεγάλο ανταγωνισμό την ώρα που θα σβήσουν τα κόκκινα φώτα.