![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/8/photon25541f66992.jpg?itok=mPWJiGJI)
Ο Φερστάπεν επανέλαβε την πολύ καλή επίδοση του FP1 και κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των χρόνων και στο FP2 ενώ και πάλι στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ρικιάρντο.
Από εκεί και πέρα στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν με τον Χάμιλτον στην τέταρτη και τους Φέτελ και Μπότας να ακολουθούν στην πέμπτη και έκτη. Από τους οδηγούς των υπόλοιπων ομάδων στην καλύτερη θέση (έβδομη) βρέθηκε η Γκροζάν με τους Οκόν, Πέρεζ και Αλόνσο να κλείνουν τη δεκάδα.
Όσον αφορά τα απρόοπτα ο Ρικιάρντο αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει πολύ λίγους γύρους ενώ πρόβλημα υπήρχε και στο μονοθέσιο του Φέτελ από τη λήξη του FP1 που τον έκανε να αργήσει να ξεκινήσει τις προσπάθειές του στο FP2.
Ακόμα ένας οδηγός που άργησε να βγει είναι ο Χάλκενμπεργκ καθώς έπρεπε να περιμένει 15 λεπτά τους μηχανικούς του να αλλάξουν κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιό του λόγω του προβλήματος που προέκυψε στο FP1.
Ωστόσο, σε χειρότερη μοίρα βρέθηκε οteam mate του Χάλκενμπεργκ, Κάρλος Σάινθ, ο οποίος είχε έξοδο στη δυάδα στροφών 6 και 7 και κατέληξε στον τοίχο. Αυτό προκάλεσε τη διακοπή της διαδικασίας για 6 λεπτά μέχρι να καθαριστεί η πίστα.
Ο Σάινθ δεν ήταν ο μόνος που είχε επαφή στο FP2 καθώς ανάλογη μοίρα είχε και ο Φαντόρν του οποίου η ομάδα του είπε να μην προσπαθήσει να επιστρέψει στα pits καθώς αυτό θα προκαλούσε ζημιά στο πάτωμα.