![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/6/8/photon29040f77494.jpg?itok=ZQlpaqRf)
Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών είχε ανάμεικτα συμπεράσματα αφού, μπορεί οι δύο Ferrari να κατάφεραν να κάνουν το 1 – 2 όμως αυτό έγινε σε ιδιαίτερες συνθήκες.
Από τη μία, ο Χάμιλτον είχε περίπου μισή ώρα μετά την έναρξη της διαδικασίας έξοδο στο chicane των στροφών 8 και 9, χτυπώντας στον τοίχο και προκαλώντας κλατάρισμα στον πίσω δεξί τροχό του. Από την άλλη η θερμοκρασία οδοστρώματος ανέβηκε κατακόρυφα, φτάνοντας κάποια στιγμή τους 49 βαθμούς Κελσίου, κάτι το οποίο αποδεδειγμένα βολεύει το μονοθέσιο των Ιταλών. Επιπλέον, όσο πέρναγε η ώρα το οδόστρωμα καθάριζε κι άλλο από τη σκόνη που υπήρχε πριν την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών οπότε οι οδηγοί μπορούσαν να πιέσουν περισσότερο.
Τελικά ήταν ο Λεκλέρκ αυτός που κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων με 1:12.177 αφήνοντας τον Φέτελ δεύτερο, μόλις για 0.074 δευτερόλεπτα, με τον Μπότας να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Οι Σάινθ και Μάγκνουσεν έκαναν εντυπωσιακούς χρόνους ανεβαίνοντας στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα με τον Χάμιλτον, παρά την απουσία του στα 2/3 της διαδικασίας, να καταφέρνει να μην πέσει κάτω από την έκτη θέση.
Ο Πέρεθ ήταν ο έβδομος γρηγορότερος με τις δύο Renault να κάνουν καλή εμφάνιση και να πλασάρονται στις θέσεις 8 και 9. Στη δέκατη θέση βρέθηκε ο ο Λανς Στρολ.
Αν η θερμοκρασία του οδοστρώματος είναι σε παρόμοια υψηλά επίπεδα στις κατατακτήριες ή/και στον αγώνα, ίσως η Ferrari έχει ελπίδα να ανταγωνιστεί τις Mercedes. Σε διαφορετική περίπτωση, οι Γερμανοί έχουν σοβαρές πιθανότητες να κατακτήσουν την έβδομη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα και τίποτα δεν αποκλείει να κάνουν ένα ακόμα 1 – 2.