Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Καναδά - FP2: Ανάμεικτο 1 - 2 για τη Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών είχε ανάμεικτα συμπεράσματα αφού, μπορεί οι δύο Ferrari να κατάφεραν να κάνουν το 1 – 2 όμως αυτό έγινε σε ιδιαίτερες συνθήκες.

Από τη μία, ο Χάμιλτον είχε περίπου μισή ώρα μετά την έναρξη της διαδικασίας έξοδο στο chicane των στροφών 8 και 9, χτυπώντας στον τοίχο και προκαλώντας κλατάρισμα στον πίσω δεξί τροχό του. Από την άλλη η θερμοκρασία οδοστρώματος ανέβηκε κατακόρυφα, φτάνοντας κάποια στιγμή τους 49 βαθμούς Κελσίου, κάτι το οποίο αποδεδειγμένα βολεύει το μονοθέσιο των Ιταλών. Επιπλέον, όσο πέρναγε η ώρα το οδόστρωμα καθάριζε κι άλλο από τη σκόνη που υπήρχε πριν την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών οπότε οι οδηγοί μπορούσαν να πιέσουν περισσότερο.

Τελικά ήταν ο Λεκλέρκ αυτός που κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων με 1:12.177 αφήνοντας τον Φέτελ δεύτερο, μόλις για 0.074 δευτερόλεπτα, με τον Μπότας να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Οι Σάινθ και Μάγκνουσεν έκαναν εντυπωσιακούς χρόνους ανεβαίνοντας στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα με τον Χάμιλτον, παρά την απουσία του στα 2/3 της διαδικασίας, να καταφέρνει να μην πέσει κάτω από την έκτη θέση.

Ο Πέρεθ ήταν ο έβδομος γρηγορότερος με τις δύο Renault να κάνουν καλή εμφάνιση και να πλασάρονται στις θέσεις 8 και 9. Στη δέκατη θέση βρέθηκε ο ο Λανς Στρολ.

Αν η θερμοκρασία του οδοστρώματος είναι σε παρόμοια υψηλά επίπεδα στις κατατακτήριες ή/και στον αγώνα, ίσως η Ferrari έχει ελπίδα να ανταγωνιστεί τις Mercedes. Σε διαφορετική περίπτωση, οι Γερμανοί έχουν σοβαρές πιθανότητες να κατακτήσουν την έβδομη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα και τίποτα δεν αποκλείει να κάνουν ένα ακόμα 1 – 2.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.