Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας - FP2: Άστατος ο καιρός, σταθερός ο Λεκλέρκ

του Σωτήριου Χάλλα

Η βροχή ήταν και πάλι ο πρωταγωνιστής στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών αφού ήρθε στα μισά της διαδικασίας και ανάγκασε οδηγούς και ομάδες να αλλάξουν το πρόγραμμά τους.

Ωστόσο, μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν προλάβει να κάνουν κάποιους καλούς χρόνους, ενώ το ίδιο συνέβη και προς το τέλος που είχε στεγνώσει σε σημαντικό βαθμό η πίστα.

Σε αντίθεση με το FP1 που οι κόκκινες σημαίες ήταν ο κανόνας, στο FP2 είχαμε μόνο μία και αυτή όχι επειδή βγήκε κάποιο μονοθέσιο, αλλά για να καθαριστεί η πίστα από το χαλίκι που είχε μπει μετά από πολλές μικρές εξόδους που είχαν αρκετοί οδηγοί.

Όσο και αν ο καιρός έκανε τα παιχνίδια του, η κορυφή των χρόνων παρέμεινε στα χέρια του Λεκλέρκ με τον Μονεγάσκο να σταματάει το χρονόμετρο στο 1:20.978, όντας ο μόνος που έπεσε κάτω από το 1:21. Να σημειώσουμε ότι ο χρόνος που έδωσε το 2018 στον Ραϊκόνεν την pole position ήταν 1:19.119. Κατά συνέπεια, ίσως να έχουμε νέο ρεκόρ στις κατατακτήριες αφού σύμφωνα με τις προβλέψεις δε θα βρέχει.

Πίσω από τον οδηγό της Ferrari βρέθηκε ο Χάμιλτον με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 0.068 δευτερόλεπτα, ενώ στις θέσεις 3 και 4 βρέθηκαν οι team mates τους, Φέτελ και Μπότας, αντίστοιχα.

Οι δύο Red Bull των Φερστάπεν και Άλμπον έκαναν τον πέμπτο και έκτον καλύτερο χρόνο με τον Γκασλί να ακολουθεί την παλιά του ομάδα στην έβδομη θέση. Γκροζάν, Ρικιάρντο και Κβίατ συμπλήρωσαν τις πρώτες δέκα θέσεις.

Η δράση θα συνεχιστεί με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών το Σάββατο στις 13:00 και στις 16:00 είναι προγραμματισμένες οι κατατακτήριες δοκιμές.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.