Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ισπανίας - Κατατακτήριες: Αστραπιαίος Μπότας

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari ήρθε στη Βαρκελώνη με αναβαθμίσεις τόσο στον κινητήρα όσο και στο μονοθέσιο όμως, φαίνεται ότι δεν ήταν αρκετές αφού οι Mercedes κατάφεραν και πάλι να βρεθούν στις δύο πρώτες θέσεις και μάλιστα, με αρκετά μεγάλη διαφορά. Το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η συνέχιση των καλών εμφανίσεων του Μπότας ο οποίος κατάφερε για τρίτη συνεχόμενη φορά να πάρει την pole position, παρά το γεγονός ότι οι κατατακτήριες θεωρούνται το δυνατό σημείο του Χάμιλτον.

Στο Q1 ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Κουμπίτσα και σύντομα ακολούθησαν αρκετοί οδηγοί. Ωστόσο, στα 5 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας είχαμε το πρώτο απρόοπτο με τον Χούλκενμπεργκ να χάνει τον έλεγχο στη στροφή 4 και να χτυπάει τις μπαριέρες. Ευτυχώς, για τον Γερμανό οδηγό, η ζημιά αλλά και το σημείο που σταμάτησε το μονοθέσιο ήταν τέτοια που του επέτρεψαν την επιστροφή του στα pits. Μάλιστα, οι μηχανικοί πρόλαβαν να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις ώστε ο Χούλκενμπεργκ να βγει έχοντας στη διάθεσή του σχεδόν πέντε λεπτά όμως ο χρόνος που έκανε δεν ήταν αρκετός για να περάσει στο Q2.

Στην κορυφή είχε ανέβει στην αρχή ο Φέτελ όμως σταδιακά έχασε τη θέση του πέφτοντας πέμπτος. Μπροστά του βρέθηκε ο Μπότας, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί μόλις 0.069 του δευτερολέπτου πιο πίσω, τον Χάμιλτον στην τρίτη και τον Λεκλέρκ στην τέταρτη.

Η πεντάδα οδηγών που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν ήταν οι Χούλκενμπεργκ, Στρολ, Τζιοβινάτσι, Ράσελ και Κουμπίτσα.

Στο Q2 το χορό των χρονομετρημένων γύρων άνοιξε ο Μπότας όμως ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος με 1:16.038 κάνοντας και νέο ρεκόρ πίστας. Ωστόσο, στις δεύτερες χρονομετρημένες προσπάθειες ο Μπότας πέρασε μπροστά. Οι οδηγοί που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια ήταν οι Νόρις, Άλμπον, Σάινθ, Ραϊκόνεν και Πέρεθ.

Στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων πρώτος για χρονομετρημένο γύρο βγήκε ο Χάμιλτον όμως τις εντυπώσεις έκλεψε ο Μπότας κάνοντας 1:15.406 σπάζοντας εκ νέου το ρεκόρ πίστας και παίρνοντας με αυτόν το χρόνο την pole position. Μάλιστα, η διαφορά του με τον Χάμιλτον ήταν 0.634 δευτερόλεπτα.

Πίσω από τις δύο Mercedes βρέθηκε ο Φέτελ δίπλα από τον οποίο θα εκκινήσει ο Φερστάπεν. Ο Λεκλέρκ περιορίστηκε στην πέμπτη θέση ενώ και αυτός θα έχει δίπλα του μία Red Bull, εκείνη του Γκασλί. Η Haas έκανε πολύ καλές κατατακτήριες καταφέρνοντας να βρεθεί στις θέσεις 7 και 8 με τους Γκροσζάν και Μάγκνουσεν. Τέλος, Κβίατ και Ρικιάρντο συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.