Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστραλίας: Οι επιλογές των ομάδων και οι νέες γόμες της Pirelli

του Σωτήριου Χάλλα

Λιγότερο από 10 ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2019, στοιχείο που οδηγεί την Pirelli στη δημοσιοποίηση των επιλογών που έκαναν οι ομάδες σχετικά με τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουν στην Αυστραλία.

Από φέτος οι διαθέσιμες γόμες γίνονται πέντε ξεκινώντας από τη C1 που είναι η πιο σκληρή και φτάνοντας στη C5 που είναι η πιο μαλακή. Οι C1 και C2 έχουν άσπρο χρώμα και ξεχωρίζουν από τις γραμμές που έχει το ελαστικό στα πλαϊνά. Η C3 έχει κίτρινο χρώμα και αποτελεί τη μεσαία επιλογή . Οι C4 και C5 είναι οι πιο μαλακές επιλογές και οπτικά διαφέρουν μεταξύ τους από τις γραμμές στο προφίλ του ελαστικού. Σε κάθε αγώνα η Pirelli θα προσφέρει τρεις επιλογές (λευκή, κίτρινη, κόκκινη). Η κίτρινη (C3) θα αποτελεί πάντα τη μεσαία επιλογή ενώ ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε πίστας το λευκό και το κόκκινο χρώμα θα αντιστοιχούν σε διαφορετική γόμα, C1 ή C2 για το λευκό και C4 ή C5 για το κόκκινο.

Ο κάθε οδηγός δικαιούται 13 σετ ελαστικών και για τον αγώνα της Αυστραλίας η ιταλική μάρκα φέρνει τις C2 (λευκό), C3 (κίτρινο) και C4 (κόκκινο).

Κοινός τόπος μεταξύ των οδηγών είναι ότι έχουν αποφύγει τη σκληρή γόμα με τους 12 να επιλέγουν μόνο ένα σετ και τους υπόλοιπους 8 να επιλέγουν 2. Κάπως διαφορετική είναι η εικόνα στη μεσαία γόμα αφού οι περισσότεροι (13) επέλεξαν 3 σετ, πέντε οδηγοί ζήτησαν 2 σετ ενώ υπήρξε ένας που ζήτησε 4 σετ (Τζορτζ Ράσελ, Williams) και ένας που ζήτησε μόνο ένα σετ (Νίκο Χούλκενμπεργκ, Renault).

Τέλος, η κόκκινη είναι η γόμα που θα δούμε περισσότερο αφού είναι και η πιο γρήγορη μεταξύ των τριών. Συγκεκριμένα, 14 οδηγοί έχουν ζητήσει από 9 σετ, τέσσερις οδηγοί (Πέρεθ – Στρολ από Racing Point και Ράσελ – Κουμπίτσα από Williams) έχουν πάρει 8 σετ ενώ οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ από τη Renault θα έχουν 10 σετ διαθέσιμα.

Περιμένουμε το τριήμερο 15 – 17 Μαρτίου για να δούμε και πάλι τα μονοθέσια να τρέχουν στην πίστα της Μελβούρνης, κάτι που θα σημάνει την έναρξη του νέου πρωταθλήματος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.