Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστραλίας: Ο Φέτελ επανέλαβε τον θρίαμβο

του Σωτήριου Χάλλα

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ολοκληρώθηκε και βρήκε τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη θέση του νικητή κάτι που είχε κάνει και πέρυσι στη χώρα των καγκουρό. Πίσω του βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον και το βάθρο συμπλήρωσε ο έτερος οδηγός της Ferrari, ο Κίμι Ραϊκόνεν.

Ο αγώνας της Αυστραλίας ήταν ενδιαφέρον με πολλούς τρόπους. Κατ’ αρχάς είχε μάχη διαρκείας για την πρώτη θέση αφού η λάθος τοποθέτηση του εμπρός αριστερά τροχού του Ρομαίν Γκροζάν στο γύρο 28 οδήγησε αρχικά στην εφαρμογή εικονικού ασφαλείας και στη συνέχεια στην εμφάνιση του κανονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Τότε ο Φέτελ που είχε βρεθεί στην πρώτη θέση λόγω του ότι ο Χάμιλτον είχε κάνει νωρίτερα το δικό του πιτ-στοπ, βρήκε την ευκαιρία να αλλάξει ελαστικά χωρίς να χάσει χρόνο και βγαίνοντας από τα πιτς να παραμείνει στην κορυφή. Όλο αυτό ωφέλησε τους θεατές περισσότερο από κάθε άλλον αφού δημιούργησε τις συνθήκες για να απολαύσουμε μάχη για την κορυφή που κράτησε σχεδόν 25 γύρους.

Μάχη είχαμε και λίγο πιο πίσω μεταξύ Ραικόνεν και Ρικιάρντο με τον δεύτερο να προσπαθεί να προσπεράσει τον οδηγό της Ferrari προκειμένου να γίνει ο πρώτος Αυστραλός οδηγός που θα ανέβαινε στο βάθρο σε αγώνα της πατρίδας του. Μπορεί να μην τα κατάφερε αλλά και πάλι κερδισμένοι ήτμασταν οι θεατές αφού απολαύσαμε ωραία μάχη.

Η Αυστραλία μας προσέφερε και μία τρίτη μάχη η οποία αποτέλεσε και τη θετική έκπληξη του αγώνα. Μιλάμε για τη McLaren και ιδιαίτερα για τον Αλόνσο ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πέμπτη θέση και να μείνει εκεί μέχρι και τον 58ο και τελευταίο γύρο κρατώντας πίσω του σε όλο αυτό το διάστημα τους Φερστάπεν, Χάλκενμπεργκ, Μπότας και Φαντόρν.

Φαίνεται ότι η αλλαγή σε κινητήρες Renault έκανε καλό στη βρετανική ομάδα αφού το καλύτερο αποτέλεσμά τους σε όλη τη διάρκεια του 2017 ήταν η έκτη θέση στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας.

Ο Σάινθ έκλεισε τη δεκάδα με τον Ισπανό να καταφέρνει να βάλει την Toro Rosso στους βαθμούς στον πρώτο τους αγώνα με κινητήρα από τη Honda.

Ο αγώνας της Αυστραλίας επεφύλασσε και δράμα το οποίο αφορά την Haas η οποία κάποια στιγμή φαινόταν ότι αυτός θα ήταν ο καλύτερος αγώνας της μέχρι σήμερα αλλά μέσα σε μερικούς γύρους βρέθηκε και με τα δύο μονοθέσια εκτός αγώνα.

Το πρώτο Γκραν Πρι για το 2018 πέρασε στην ιστορία. Επόμενος σταθμός της Formula 1 είναι ο αγώνας του Μπαχρέιν το τριήμερο 6-8 Απριλίου.

Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.