Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Racing Point: Θα γίνει Aston Martin. Όλο το χρονικό

του Σωτήριου Χάλλα

Η Racing Point θα τρέξει για τελευταία φορά το 2020 με αυτό το όνομα, αφού από το 2021 η ομάδα θα αλλάξει ονομασία και θα ονομαστεί Aston Martin, αποτελώντας την εργοστασιακή συμμετοχή της βρετανικής μάρκας στη Formula 1.

Το 2018 η τότε Force India μπήκε σε καθεστώς διαχείρισης έπειτα από τα προβλήματα που είχε ο ιδιοκτήτης, Βιτζάι Μαλία, με τη δικαιοσύνη. Βλέποντας την ευκαιρία ο Λόρενς Στρολ, Καναδός δισεκατομμυριούχος και πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, ηγήθηκε ενός fund το οποίο αγόρασε την ομάδα και στη συνέχεια τη μετονόμασε σε Racing Point.

Τον τελευταίο καιρό είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία ότι ο Λόρενς Στρολ ήθελε να επενδύσει στην Aston Martin, ώστε στη συνέχεια να δώσει το όνομά της στην ομάδα που έχει ήδη στην κατοχή του. Αυτό το οποίο έγινε, λοιπόν, είναι ότι ο Λόρενς Στρολ ηγήθηκε μιας ομάδας επενδυτών, η οποία δαπάνησε 182 εκατομμύρια λίρες (216 εκατομμύρια ευρώ) ώστε να αγοράσει το 16.7% της Aston Martin.

Όπως είπαμε ο στόχος του ήταν να γίνει η Racing Point εργοστασιακή ομάδα των Βρετανών, για αυτό το λόγο στα χαρτιά της επένδυσης αναγράφεται ότι “η Aston Martin δεσμεύεται νομικά ότι η Racing Point θα γίνει από το 2021 η εργοστασιακή συμμετοχή της στο άθλημα”. Μάλιστα, στα ίδια έγγραφα έχει οριστεί και η διάρκεια της συμφωνίας η οποία αρχικά θα ισχύει για 10 χρόνια.

Ο Καναδός επιχειρηματίας ήθελε να δώσει στην ομάδα που απέκτησε κάποιο ιστορικό όνομα το οποίο θα αντικαθιστούσε το Racing Point, όμως δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τα δικαιώματα για τις Brabham και March, έτσι στράφηκε στους Βρετανούς.

Μετά την ανακοίνωση των παραπάνω δημιουργήθηκε η απορία τι πρόκειται να γίνει με τη χορηγία που έχουν οι Βρετανοί στους “ταύρους”, η οποία είναι τόσο μεγάλη που το πλήρες όνομα της ομάδας είναι R.B. Aston Martin. Επιπλέον, στο συμβόλαιο μεταξύ των δύο πλευρών υπήρχε όρος αποκλειστικής συνεργασίας, ενώ στο μη αγωνιστικό κομμάτι οι δύο εταιρείες εξελίσσουν από κοινού την Aston Martin Valkyrie.

Λίγο μετά οι απορίες λύθηκαν αφού η αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε ότι έδωσε το ελεύθερο στους Βρετανούς να προχωρήσουν, παρά τον όρο για αποκλειστική συνεργασία και ότι μετά το τέλος της σεζόν του 2020 η επίσημη ονομασία της ομάδας δε θα περιλαμβάνει την Aston Martin. Επιπλέον, η ανακοίνωση έλεγε ότι η εξέλιξη της Valkyrie θα συνεχιστεί, μέχρι την παράδοση του τελικού προϊόντος μέσα στη χρονιά.

Πιο πάνω αναφερθήκαμε στις φήμες σχετικά με την επένδυση του Στρολ στην Aston Martin και τη χρήση του ονόματός της για τη Formula 1. Ωστόσο, οι ίδιες φήμες δε σταματούν εκεί αλλά προβλέπουν ότι η Mercedes θα αποχωρήσει μετά το τέλος του 2020 με το προσωπικό και τις εγκαταστάσεις της να πηγαίνουν στον Στρολ.

Μπορεί να δείχνει ελαφρώς τραβηγμένο όλο αυτό το σενάριο, όμως μην ξεχνάμε ότι το πρώτο μισό ολοκληρώθηκε, οπότε δεν αποκλείεται να υλοποιηθεί και το υπόλοιπο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.