Είστε εδώ

F1

Formula 1: Ο Kίμι και οι άλλοι…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στις 15 Μαρτίου θα ακουστούν οι πρώτες γκαζιές από τις εξατμίσεις των πολύχρωμων μονοθεσίων της Formula 1, καθώς το πρώτο ραντεβού της χρονιάς είναι στην πίστα της Αυστραλίας.

Για καθαρά στατιστικούς λόγους, έχει  ενδιαφέρον να δούμε κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών, ποιοι οδηγοί έχουν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο πριν την πρώτη «συνάντηση», αλλά και πόσο γρηγορότερα έχουν γίνει τα μονοθέσια της Formula 1 στο πέρασμα των χρόνων.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν, μια φορά με Lotus και δύο με Ferrari, είναι ο οδηγός που έχει γράψει τους περισσότερους ταχύτερους χρόνους πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.

Φυσικά, αυτό πέρα από τα στατιστικά δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο καθώς ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, μόνο μια φορά στα 11 χρόνια των τελευταίων επίσημων δοκιμών, έχει γράψει τον ταχύτερο χρόνο και αυτό επι εποχής McLaren.

Να θυμηθούμε επίσης ότι ο Φέτελ ήταν ο ταχύτερος στις επίσημες δοκιμές του 2019, αλλά μόλις ξεκίνησε το πρωτάθλημα τα Mercedes ήταν άπιστα.

Στον πίνακα που ακολουθεί, αναλυτικά οι ταχύτεροι χρόνοι από το 2010 έως και το 2020 στην πίστα της Βαρκελώνης, με εξαίρεση το 2014 που ο ταχύτερος χρόνος γράφτηκε στην πίστα του Μπαχρέιν.  

2010-Χάμιλτον-McLaren- 1:20.472

2011- Σουμάχερ-Mercedes-1:21.268

2012-Ραϊκόνεν-Lotus-1:22.030

2013-Ρόσμπεργκ-Mercedes-1:20.130

2014-Μάσα-Williams-1:33.258

2015-Ρόσμπεργκ-Mercedes-1:22.792

2016-Ραϊκόνεν-Ferrari-1:22.765

2017-Ραϊκόνεν-Ferrari-1:18.634

2018-Φέτελ-Ferrari-1:17.182

2019-Φέτελ-Ferrari-1:16.221

2020-Μπότας-Mercedes-1:15.732

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.