![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/14/photon32551f87758.jpg?itok=Q97ct6-I)
Η Ferrari έσπασε μέσα σε τρία χρόνια σχεδόν όλα τα “στεγανά” που είχε σε ό,τι αφορά τα κριτήρια επιλογής των οδηγών της, αφ’ ενός με τον ερχομό του Σαρλ Λεκλέρκ το 2019 και αφ’ ετέρου με του Κάρλος Σάινθ από το 2021.
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ο Λεκλέρκ είναι ο δεύτερος νεότερος οδηγός στην ιστορία της Scuderia, καθώς εκκίνησε τον πρώτο του αγώνα με το Cavallino Rampante σε ηλικία 21 ετών, 5 μηνών και 1 ημέρας, με το ρεκόρ να ανήκει στον Ρικάρντο Ροντρίγκεζ, ο οποίος συμμετείχε με τα σήματα της Ferrari στο ιταλικό Γκραν Πρι του 1961 σε ηλικία 19 ετών, 6 μηνών και 27 ημερών.
Αν αυτό αποτέλεσε μεγάλο βήμα για τους κόκκινους, η συμφωνία με τον Σάινθ ήρθε να ολοκληρώσει τη διαφαινόμενη αλλαγή νοοτροπίας στο Μαρανέλο. Διαχρονικά στη Scuderia προτιμούν τους πιο μεγάλους σε ηλικία οδηγούς και μάλιστα δείχνουν μια τάση να επιλέγουν εκείνους που έχουν ήδη κατακτήσει τουλάχιστον ένα πρωτάθλημα στην καριέρα τους. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η τελευταία χρονιά που η Ferrari δεν είχε κάποιον πρωταθλητή στις τάξεις της ήταν το 2007 με τους Μάσα και Ραϊκόνεν, αν και στο τέλος της σεζόν αυτό άλλαξε καθώς ο Φινλανδός κατέκτησε τον τίτλο για τους οδηγούς. Πριν από εκείνη τη χρονιά, για να βρούμε ένα οδηγικό δίδυμο που να μην έχει κανένα πρωτάθλημα πρέπει να πάμε στο μακρινό 1995 με τους Ζαν Αλεζί και Γκέρχαρντ Μπέργκερ.
Πέραν του γεγονότος ότι το 2021 η Ferrari θα αγωνίζεται χωρίς τουλάχιστον ένας από τους πιλότους της να είναι πρωταθλητής (εκτός αν κάποιος εκ των Λεκλέρκ και Σάινθ κατακτήσει τον τίτλο του 2020), ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο αυτής της μεταγραφής είναι η επισήμανση του Ματία μπινότο ότι δημιουργείται το νεότερο οδηγικό δίδυμο στην ιστορία της Ferrari εδώ και 50 χρόνια. Συγκεκριμένα, την 1/1/2021, ημερομηνία από την οποία ο Ισπανός θα ανήκει και επίσημα στο δυναμικό των “κόκκινων”, η ηλικία του Λεκλέρκ θα είναι 23 έτη, 2 μήνες και 16 ημέρες, ενώ του Σάινθ 26 έτη και 4 μήνες.
Η Ferrari τολμάει να κάνει τόσο μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί, σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται έτσι κι αλλιώς από ιδιαιτερότητες (νέοι κανονισμοί, πανδημία, κ.λπ.). Άραγε θα πετύχει το πείραμα; Θα συνδυαστεί αυτή η “στροφή” με επαναφορά στις επιτυχίες ή θα απαιτηθεί κάποια ακόμα πιο ριζική ενέργεια από τους Ιταλούς;
Το 2021 δεν είναι πολύ μακριά...