Είστε εδώ

F1

Formula 1: Η Ferrari "σπάει τα στεγανά της". Αξίζει;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari έσπασε μέσα σε τρία χρόνια σχεδόν όλα τα “στεγανά” που είχε σε ό,τι αφορά τα κριτήρια επιλογής των οδηγών της, αφ’ ενός με τον ερχομό του Σαρλ Λεκλέρκ το 2019 και αφ’ ετέρου με του Κάρλος Σάινθ από το 2021.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ο Λεκλέρκ είναι ο δεύτερος νεότερος οδηγός στην ιστορία της Scuderia, καθώς εκκίνησε τον πρώτο του αγώνα με το Cavallino Rampante σε ηλικία 21 ετών, 5 μηνών και 1 ημέρας, με το ρεκόρ να ανήκει στον Ρικάρντο Ροντρίγκεζ, ο οποίος συμμετείχε με τα σήματα της Ferrari στο ιταλικό Γκραν Πρι του 1961 σε ηλικία 19 ετών, 6 μηνών και 27 ημερών.

Αν αυτό αποτέλεσε μεγάλο βήμα για τους κόκκινους, η συμφωνία με τον Σάινθ ήρθε να ολοκληρώσει τη διαφαινόμενη αλλαγή νοοτροπίας στο Μαρανέλο. Διαχρονικά στη Scuderia προτιμούν τους πιο μεγάλους σε ηλικία οδηγούς και μάλιστα δείχνουν μια τάση να επιλέγουν εκείνους που έχουν ήδη κατακτήσει τουλάχιστον ένα πρωτάθλημα στην καριέρα τους. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η τελευταία χρονιά που η Ferrari δεν είχε κάποιον πρωταθλητή στις τάξεις της ήταν το 2007 με τους Μάσα και Ραϊκόνεν, αν και στο τέλος της σεζόν αυτό άλλαξε καθώς ο Φινλανδός κατέκτησε τον τίτλο για τους οδηγούς. Πριν από εκείνη τη χρονιά, για να βρούμε ένα οδηγικό δίδυμο που να μην έχει κανένα πρωτάθλημα πρέπει να πάμε στο μακρινό 1995 με τους Ζαν Αλεζί και Γκέρχαρντ Μπέργκερ.

Πέραν του γεγονότος ότι το 2021 η Ferrari θα αγωνίζεται χωρίς τουλάχιστον ένας από τους πιλότους της να είναι πρωταθλητής (εκτός αν κάποιος εκ των Λεκλέρκ και Σάινθ κατακτήσει τον τίτλο του 2020), ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο αυτής της μεταγραφής είναι η επισήμανση του Ματία μπινότο ότι δημιουργείται το νεότερο οδηγικό δίδυμο στην ιστορία της Ferrari εδώ και 50 χρόνια. Συγκεκριμένα, την 1/1/2021, ημερομηνία από την οποία ο Ισπανός θα ανήκει και επίσημα στο δυναμικό των “κόκκινων”, η ηλικία του Λεκλέρκ θα είναι 23 έτη, 2 μήνες και 16 ημέρες, ενώ του Σάινθ 26 έτη και 4 μήνες.

Η Ferrari τολμάει να κάνει τόσο μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί, σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται έτσι κι αλλιώς από ιδιαιτερότητες (νέοι κανονισμοί, πανδημία, κ.λπ.). Άραγε θα πετύχει το πείραμα; Θα συνδυαστεί αυτή η “στροφή” με επαναφορά στις επιτυχίες ή θα απαιτηθεί κάποια ακόμα πιο ριζική ενέργεια από τους Ιταλούς;

Το 2021 δεν είναι πολύ μακριά...

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.