![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/16/photon30609f82391.jpg?itok=9ZBYrJTs)
Με έναν πραγματικά αλάνθαστο γύρο ο Φερστάπεν κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Interlagos και να κατακτήσει την pole positionμόλις για δεύτερη φορά στην καριέρα του.
Στο Q1 ο μεγάλος άτυχος ήταν ο Σάινθ. Ο Ισπανός ανέφερε έλλειψη ισχύος από τον υβριδικό κινητήρα της Renault, οπότε η McLaren τον κάλεσε στα pits προκειμένου να ελέγξουν τι συμβαίνει και να μη ρισκάρουν περαιτέρω βλάβη εν όψει του αγώνα. Έτσι, ο Ισπανός θα ξεκινήσει τελευταίος, αφού δεν πρόλαβε να κάνει χρονομετρημένο γύρο.
Δίπλα και μπροστά του θα έχει, όπως είναι αναμενόμενο, τις δύο Williams αφού οι Ράσελ και Κούμπιτσα κατετάγησαν στις θέσεις 18 και 19, αντίστοιχα. Οι άλλοι δύο οδηγοί που δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q2 είναι οι Κβίατ και Στρολ, οι οποίοι βρέθηκαν στην 16η και 17η θέση, αντίστοιχα.
Στο Q2 ο Λεκλέρκ ήταν ο μόνος από τους ισχυρούς που θέλησε να περάσει με τη μεσαία γόμα των ελαστικών, επειδή έχει ποινή δέκα θέσεων για αλλαγή του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο Μονεγάσκος αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τέταρτο κινητήρα επειδή στο Ώστιν η μονάδα που χρησιμοποιούσε εμφάνισε διαρροή λαδιών.
Σε ό,τι αφορά την κατάταξη, αυτοί που δεν κατάφεραν να προκριθούν στο Q1 ήταν οι Νόρις, Ρικιάρντο, Τζιοβινάτσι, Χούλκενμπεργκ και Πέρεθ, με τον Βρετανό της McLaren να απολογείται μέσω team radio στην ομάδα του.
Στη μάχη του Q1, που αναδεικνύει τον poleman, ο Φερστάπεν ξεχώρισε ήδη από την πρώτη προσπάθεια που έκαναν οι οδηγοί, αφού κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων παρά το γεγονός ότι είχε μία μικρή έξοδο η οποία φάνηκε να του κοστίζει αρκετά σε χρόνο.
Με τη δεύτερη προσπάθεια που έκαναν οι δέκα οδηγοί ο Ολλανδός επιβεβαίωσε ότι ένιωθε πολύ άνετα στη βραζιλιάνικη πίστα, αφού πέτυχε να κάνει έναν πρακτικά αλάνθαστο γύρο και να βελτιώσει περαιτέρω το χρόνο του. Ο μοναδικός που κατάφερε να βρεθεί σχετικά κοντά του ήταν ο Φέτελ, με το Γερμανό να κάνει τον δεύτερο ταχύτερο γύρο, περίπου ένα δέκατο πιο πίσω. Από την τρίτη σειρά θα ξεκινήσει ο Χάμιλτον, που δεν έδειξε να βολεύεται στο Interlagos.
Τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο έκανε ο Λεκλέρκ, όμως λόγω της ποινής θα ξεκινήσει 14ος, οπότε όλοι μέχρι και τον Χούλκενμπεργκ θα κερδίσουν μία θέση. Μπότας και Άλμπον ήταν οι τελευταίοι από την εξάδα των οδηγών των τριών πιο ισχυρών ομάδων. Best of the rest αναδείχτηκε ο Γκασλί, μία θέση στην οποία είχε βρεθεί ο team mate στο FP3. Γκροζάν, Ραϊκόνεν και Μάγκνουσεν έκλεισαν την πρώτη δεκάδα, σε μια εμφάνιση – έκπληξη για τη Haas.
Η εκκίνηση του αγώνα την Κυριακή θα δοθεί στις 20:10, ώρα Ελλάδας.