Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας - Κατατακτήριες: Κυρίαρχος Φερστάπεν

του Σωτήριου Χάλλα

Με έναν πραγματικά αλάνθαστο γύρο ο Φερστάπεν κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Interlagos και να κατακτήσει την pole positionμόλις για δεύτερη φορά στην καριέρα του.

Στο Q1 ο μεγάλος άτυχος ήταν ο Σάινθ. Ο Ισπανός ανέφερε έλλειψη ισχύος από τον υβριδικό κινητήρα της Renault, οπότε η McLaren τον κάλεσε στα pits προκειμένου να ελέγξουν τι συμβαίνει και να μη ρισκάρουν περαιτέρω βλάβη εν όψει του αγώνα. Έτσι, ο Ισπανός θα ξεκινήσει τελευταίος, αφού δεν πρόλαβε να κάνει χρονομετρημένο γύρο.

Δίπλα και μπροστά του θα έχει, όπως είναι αναμενόμενο, τις δύο Williams αφού οι Ράσελ και Κούμπιτσα κατετάγησαν στις θέσεις 18 και 19, αντίστοιχα. Οι άλλοι δύο οδηγοί που δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q2 είναι οι Κβίατ και Στρολ, οι οποίοι βρέθηκαν στην 16η και 17η θέση, αντίστοιχα.

Στο Q2 ο Λεκλέρκ ήταν ο μόνος από τους ισχυρούς που θέλησε να περάσει με τη μεσαία γόμα των ελαστικών, επειδή έχει ποινή δέκα θέσεων για αλλαγή του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο Μονεγάσκος αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τέταρτο κινητήρα επειδή στο Ώστιν η μονάδα που χρησιμοποιούσε εμφάνισε διαρροή λαδιών.

Σε ό,τι αφορά την κατάταξη, αυτοί που δεν κατάφεραν να προκριθούν στο Q1 ήταν οι Νόρις, Ρικιάρντο, Τζιοβινάτσι, Χούλκενμπεργκ και Πέρεθ, με τον Βρετανό της McLaren να απολογείται μέσω team radio στην ομάδα του.

Στη μάχη του Q1, που αναδεικνύει τον poleman, ο Φερστάπεν ξεχώρισε ήδη από την πρώτη προσπάθεια που έκαναν οι οδηγοί, αφού κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων παρά το γεγονός ότι είχε μία μικρή έξοδο η οποία φάνηκε να του κοστίζει αρκετά σε χρόνο.

Με τη δεύτερη προσπάθεια που έκαναν οι δέκα οδηγοί ο Ολλανδός επιβεβαίωσε ότι ένιωθε πολύ άνετα στη βραζιλιάνικη πίστα, αφού πέτυχε να κάνει έναν πρακτικά αλάνθαστο γύρο και να βελτιώσει περαιτέρω το χρόνο του. Ο μοναδικός που κατάφερε να βρεθεί σχετικά κοντά του ήταν ο Φέτελ, με το Γερμανό να κάνει τον δεύτερο ταχύτερο γύρο, περίπου ένα δέκατο πιο πίσω. Από την τρίτη σειρά θα ξεκινήσει ο Χάμιλτον, που δεν έδειξε να βολεύεται στο Interlagos.

Τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο έκανε ο Λεκλέρκ, όμως λόγω της ποινής θα ξεκινήσει 14ος, οπότε όλοι μέχρι και τον Χούλκενμπεργκ θα κερδίσουν μία θέση. Μπότας και Άλμπον ήταν οι τελευταίοι από την εξάδα των οδηγών των τριών πιο ισχυρών ομάδων. Best of the rest αναδείχτηκε ο Γκασλί, μία θέση στην οποία είχε βρεθεί ο team mate στο FP3. Γκροζάν, Ραϊκόνεν και Μάγκνουσεν έκλεισαν την πρώτη δεκάδα, σε μια εμφάνιση – έκπληξη για τη Haas.

Η εκκίνηση του αγώνα την Κυριακή θα δοθεί στις 20:10, ώρα Ελλάδας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.