![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/26/photon30387f81748.jpg?itok=byliLgSZ)
Στο ξεκίνημα της τρίτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών οι οδηγοί είχαν παρόμοια προβλήματα με την πρώτη περίοδο, αφού είχε βρέξει κατά τη διάρκεια της νύχτας, οπότε η πίστα ήταν μερικώς βρεγμένη.
Περισσότερα προβλήματα αντιμετώπισαν ο Φέτελ, ο Γκασλί και οι δύο Renault. Ο Γερμανός είχε δυσλειτουργίες με κάποιους αισθητήρες, ο οδηγός της Toro Rosso αρρώστησε καταφέρνοντας να βγει στην πίστα μόνο για δέκα γύρους, ενώ η γαλλική ομάδα αντιμετώπισε διαρροή στα υδραυλικά και των δύο μονοθεσίων, με τον Ρικιάρντο να μην κάνει ούτε ένα δοκιμαστικό γύρο, ενώ ο Χούλκενμπεργκ κατάφερε μόνο αυτό.
Λόγω του νερού που είχε η πίστα, οι πραγματικά ανταγωνιστικά χρόνοι έγιναν μόνο στο τελευταίο δεκάλεπτο, όντας μάλιστα βελτιωμένοι σε σχέση με εκείνους του FP2, το οποίο έγινε σε στεγνές συνθήκες.
Όσον αφορά τους χρόνους, στην κορυφή βρέθηκαν οι δύο Ferrari των Λεκλέρκ και Φέτελ, με τις δύο Mercedes των Μπότας και Χάμιλτον να ακολουθούν σε μικρή απόσταση. Εντυπωσιακή η επίδοση του Σάινθ ο οποίος κατάφερε να φέρει τη McLaren στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Φερστάπεν. Ο Γκασλί τελικά κατάφερε να κάνει τον έβδομο καλύτερο χρόνο, με τους Άλμπον, Νόρις και Πέρεθ να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.