![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/13/photon30231f81202.jpg?itok=F9ARXT3p)
Αν και στις ελεύθερες δοκιμές, τόσο στην πρώτη περίοδο, όσο και στη δεύτερη, η Mercedes ήταν η ταχύτερη και η Ferrari έδειχνε να έχει μεγάλη απόσταση, εν τούτοις οι Ιταλοί κατάφεραν να κάνουν το 1-2 και να φέρουν τους Φέτελ και Λεκλέρκ στην πρώτη και τη δεύτερη θέση, αντίστοιχα.
Το Q1 σημαδεύτηκε από την έξοδο που είχε ο Κούμπιτσα στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού η οποία έφερε την επιβολή κόκκινης σημαίας, μόλις 2 λεπτά μετά την εκκίνηση της διαδικασίας, στην οποία είναι πιθανό να έπαιξε κάποιο ρόλο ο έντονος άνεμος που υπήρχε εκείνη τη στιγμή στην πίστα.
Λίγα λεπτά αργότερα, έξοδο στο ίδιο σημείο είχε ο Μάγκνουσεν φέρνοντας εκ νέου την κόκκινη σημαία, όμως ο Δανός κατάφερε να μπει ξανά στην πίστα και να επιστρέψει στα pits.
Στην επανεκκίνηση βγήκαν σχεδόν όλοι στην πίστα αφού ήταν πολλοί οι οδηγοί που ακόμα δεν είχαν σημειώσει χρονομετρημένη προσπάθεια. Με το πέσιμο της καρό σημαίας εκτός συνέχειας έμειναν οι Ρικιάρντο, Πέρεθ, Ράσελ και οι Μάγκνουσεν και Κούμπιτσα που είχαν τις εξόδους και δεν κατάφεραν να κάνουν χρονομετρημένο γύρο.
Στο Q2 δεν είχαμε κάποιο απρόοπτο και μέχρι το μέσο της διαδικασίας όλοι οι οδηγοί είχαν κάνει χρόνο. Μόλις ολοκληρώθηκαν τα 15 λεπτά, οι οδηγοί που δε συνέχισαν ήταν οι Τζιοβινάτσι, Στρολ, Ραϊκόνεν, Κβίατ και Χούλκενμπεργκ.
Στο Q3 οι Ferrari έδειξαν από την αρχή την επιθετικότητά τους αφού κατέλαβαν από την αρχή τις πρώτες δύο θέσεις, φροντίζοντας απλά να βελτιώσουν στη δεύτερη προσπάθεια. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας βρήκε τον Μπότας στην τρίτη θέση και τον Χάμιλτον στην τέταρτη, με τις δύο R.B. Aston Martin να ακολουθούν στην πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα. Σάινθ, Νόρις, Γκασλί και Γκροζάν, έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.
Αυτή ήταν η πρώτη pole position για τον Φέτελ από το Γκραν Πρι του Καναδά.