Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Ιαπωνίας - Κατατακτήριες: Η έκπληξη από τη Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Αν και στις ελεύθερες δοκιμές, τόσο στην πρώτη περίοδο, όσο και στη δεύτερη, η Mercedes ήταν η ταχύτερη και η Ferrari έδειχνε να έχει μεγάλη απόσταση, εν τούτοις οι Ιταλοί κατάφεραν να κάνουν το 1-2 και να φέρουν τους Φέτελ και Λεκλέρκ στην πρώτη και τη δεύτερη θέση, αντίστοιχα.

Το Q1 σημαδεύτηκε από την έξοδο που είχε ο Κούμπιτσα στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού η οποία έφερε την επιβολή κόκκινης σημαίας, μόλις 2 λεπτά μετά την εκκίνηση της διαδικασίας, στην οποία είναι πιθανό να έπαιξε κάποιο ρόλο ο έντονος άνεμος που υπήρχε εκείνη τη στιγμή στην πίστα.

Λίγα λεπτά αργότερα, έξοδο στο ίδιο σημείο είχε ο Μάγκνουσεν φέρνοντας εκ νέου την κόκκινη σημαία, όμως ο Δανός κατάφερε να μπει ξανά στην πίστα και να επιστρέψει στα pits.

Στην επανεκκίνηση βγήκαν σχεδόν όλοι στην πίστα αφού ήταν πολλοί οι οδηγοί που ακόμα δεν είχαν σημειώσει χρονομετρημένη προσπάθεια. Με το πέσιμο της καρό σημαίας εκτός συνέχειας έμειναν οι Ρικιάρντο, Πέρεθ, Ράσελ και οι Μάγκνουσεν και Κούμπιτσα που είχαν τις εξόδους και δεν κατάφεραν να κάνουν χρονομετρημένο γύρο.

Στο Q2 δεν είχαμε κάποιο απρόοπτο και μέχρι το μέσο της διαδικασίας όλοι οι οδηγοί είχαν κάνει χρόνο. Μόλις ολοκληρώθηκαν τα 15 λεπτά, οι οδηγοί που δε συνέχισαν ήταν οι Τζιοβινάτσι, Στρολ, Ραϊκόνεν, Κβίατ και Χούλκενμπεργκ.

Στο Q3 οι Ferrari έδειξαν από την αρχή την επιθετικότητά τους αφού κατέλαβαν από την αρχή τις πρώτες δύο θέσεις, φροντίζοντας απλά να βελτιώσουν στη δεύτερη προσπάθεια. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας βρήκε τον Μπότας στην τρίτη θέση και τον Χάμιλτον στην τέταρτη, με τις δύο R.B. Aston Martin να ακολουθούν στην πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα. Σάινθ, Νόρις, Γκασλί και Γκροζάν, έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Αυτή ήταν η πρώτη pole position για τον Φέτελ από το Γκραν Πρι του Καναδά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.