Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Ferrari SF1000: Καλώς ήρθες 2020

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari παρουσίασε σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στο θέατρο Romolo Valli της περιοχής Ρέτζιο Εμίλια, το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί για το πρωτάθλημα του 2020.

Η ονομασία είναι SF1000 και προέρχεται από το γεγονός ότι μέσα σε αυτή τη σεζόν η Scuderia θα φτάσει και θα ξεπεράσει τους 1.000 αγώνες στη Formula 1.

Από όσα μπορούμε να δούμε αλλά και τα λεγόμενα του Μπινότο, το αυτοκίνητο έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από αλλά πετυχημένα μονοθέσια και ενώ διά γυμνού οφθαλμού δείχνει να μοιάζει με την SF90, στην πραγματικότητα έχει πολλές αλλαγές.

Από τις πιο βασικές είναι στις αναρτήσεις όπου έχει υιοθετηθεί πιο "μαλακή" προσέγγιση ώστε να έχει μεγαλύτερη κατευθυντικότητα το αυτοκίνητο, ενώ ο τρόπος που είναι δομημένες επιτρέπει στους μηχανικούς να κάνουν σε κάθε αγώνα τις απαραίτητες αλλαγές και να φέρουν το μονοθέσιο στα μέτρα του οδηγού.

Άλλη μεγάλη αλλαγή είναι οι πολύ μικρές διαστάσεις στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Για να επιτευχθεί το λεγόμενο size zero, ο κινητήρας έχει δεχτεί αρκετές αλλαγές, ώστε να χωράει σε μικρότερο χώρο.

Βασικός σκοπός της SF1000 είναι η αύξηση της κάθετης δύναμης σε σχέση με την προκάτοχό της, τομέας στον οποίο η SF90 εμφάνιζε σημαντική αδυναμία.

Περιμένουμε την έναρξη των χειμερινών δοκιμών και κυρίως του αγώνα στην Αυστραλία, για να δούμε τι έχουν καταφέρει οι Ιταλοί.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.