Είστε εδώ

F1

Ελαστικά: Γιατί θέλει μεγαλύτερες ζάντες η Pirelli

του Σωτήριου Χάλλα

Θα έχετε παρατηρήσει ότι οι ζάντες των μονοθεσίων της Formula 1 έχουν ιδιαίτερα μικρή διάμετρο ενώ τα ελαστικά έχουν πολύ μεγάλο προφίλ, κάνοντάς τα να μην μοιάζουν σε τίποτα με τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται σε άλλες κατηγορίες αγώνων αλλά και στα αυτοκίνητα δρόμου.

Πιο συγκεκριμένα η διάμετρος της ζάντας στα μονοθέσια έχει παγιωθεί εδώ και πολλά χρόνια στις 13 ίντσες. Αυτό δημιουργεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στην Pirelli καθώς σπαταλά πόρους για να εξελίσσει τεχνολογίες που δεν τη βοηθάνε σχεδόν καθόλου σε ό,τι έχει να κάνει με τα ελαστικά δρόμου.

Για αυτό το λόγο, εδώ και πολλά χρόνια η ιταλική εταιρεία ζητάει η διάσταση της ζάντας να γίνει 18 ίντσες και τώρα φαίνεται πως ήρθε η στιγμή που θα ικανοποιηθεί το αίτημά της.  Μέχρι σήμερα ο αντίλογος έλεγε ότι οι ομάδες θα έπρεπε να δαπανήσουν πολλά χρήματα και πολύ χρόνο ώστε να εξελίξουν νέες αναρτήσεις αλλά και να αλλάξουν εντελώς το πώς στήνεται το μονοθέσιο σε σχέση με τα ελαστικά του.

Με τις αλλαγές που ετοιμάζονται, όμως, για το 2021 οι οποίες θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τα μονοθέσια τόσο εμφανισιακά όσο και τεχνολογικά , είναι μια καλή ευκαιρία για να δούμε και τους τροχούς να μεγαλώνουν.

Για να δούμε, θα ικανοποιηθεί το διαρκές αίτημα της Pirelli και αν ναι, θα βοηθήσει στην αύξηση του θεάματος;

Στην εικόνα βλέπουμε μια επίδειξη που είχαν κάνει οι Ιταλοί παλαιότερα χρησιμοποιώντας μονοθέσιο τη Lotus.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.