Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Θα εμπλακεί με το υδρογόνο;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής τεχνικών θεμάτων της Volkswagen, Ματίας Ράμπε, μίλησε σχετικά με το υδρογόνο στα αυτοκίνητα και τις πιθανότητες να δούμε κάποιο μοντέλο του είδους από τη γερμανική μάρκα,λέγοντας ότι τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί.

Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στη δημιουργία ηλεκτρικών που θα αντλούν την ενέργειά τους από ενεργειακές κυψέλες οι οποίες θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για την παραγωγή της απαιτούμενης ενέργειας, με μερικές από αυτές να είναι οι Toyota, Hyundai, Honda και BMW. Μάλιστα, οι τρεις πρώτες έχουν και εμπορικά διαθέσιμα μοντέλα που λειτουργούν με την εν λόγω τεχνολογία.

Αντίθετα, σύμφωνα με τον Ράμπε, η Volkswagen δεν επενδύει σε αυτόν τον τομέα καθώς δε σκοπεύει στο κοντινό μέλλον να δημιουργήσει κάποια αντίστοιχη πρόταση. Πάνω στο θέμα ο Ράμπε συμπλήρωσε ότι στο Βόλφσμπουργκ θεωρούν ότι το υδρογόνο είναι πιο κατάλληλο για επαγγελματικά οχήματα όπως φορτηγά και λεωφορεία, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις η δυνατότητα ανεφοδιασμού μέσα σε λίγα λεπτά είναι περισσότερο χρήσιμη σε σχέση με τα επιβατικά.

Βέβαια, μπορεί η ίδια η Volkswagen να δηλώνει ότι αυτή τη στιγμή δεν ασχολείται με το υδρογόνο, όμως αυτό το κάνει η Audi, οπότε αν κάποια στιγμή η εταιρεία αλλάξει γνώμη, απλά θα “δανειστεί” την τεχνογνωσία που έχουν στο Ίνγκολσταντ.

Άλλωστε ο Ράμπε δεν απέκλεισε εντελώς την πιθανότητα ενός υδρογονοκίνητου με τα σήματα της Volkswagen, αλλά είπε ότι δεν πρόκειται να συμβεί στο κοντινό μέλλον.

Στην εικόνα βλέπουμε το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο Passat HyMotion που είχε δημιουργήσει το 2014 η Volkswagen.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.