![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/13/photon32531f87688.jpg?itok=ekUH39Vf)
Ο επικεφαλής τεχνικών θεμάτων της Volkswagen, Ματίας Ράμπε, μίλησε σχετικά με το υδρογόνο στα αυτοκίνητα και τις πιθανότητες να δούμε κάποιο μοντέλο του είδους από τη γερμανική μάρκα,λέγοντας ότι τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί.
Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στη δημιουργία ηλεκτρικών που θα αντλούν την ενέργειά τους από ενεργειακές κυψέλες οι οποίες θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για την παραγωγή της απαιτούμενης ενέργειας, με μερικές από αυτές να είναι οι Toyota, Hyundai, Honda και BMW. Μάλιστα, οι τρεις πρώτες έχουν και εμπορικά διαθέσιμα μοντέλα που λειτουργούν με την εν λόγω τεχνολογία.
Αντίθετα, σύμφωνα με τον Ράμπε, η Volkswagen δεν επενδύει σε αυτόν τον τομέα καθώς δε σκοπεύει στο κοντινό μέλλον να δημιουργήσει κάποια αντίστοιχη πρόταση. Πάνω στο θέμα ο Ράμπε συμπλήρωσε ότι στο Βόλφσμπουργκ θεωρούν ότι το υδρογόνο είναι πιο κατάλληλο για επαγγελματικά οχήματα όπως φορτηγά και λεωφορεία, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις η δυνατότητα ανεφοδιασμού μέσα σε λίγα λεπτά είναι περισσότερο χρήσιμη σε σχέση με τα επιβατικά.
Βέβαια, μπορεί η ίδια η Volkswagen να δηλώνει ότι αυτή τη στιγμή δεν ασχολείται με το υδρογόνο, όμως αυτό το κάνει η Audi, οπότε αν κάποια στιγμή η εταιρεία αλλάξει γνώμη, απλά θα “δανειστεί” την τεχνογνωσία που έχουν στο Ίνγκολσταντ.
Άλλωστε ο Ράμπε δεν απέκλεισε εντελώς την πιθανότητα ενός υδρογονοκίνητου με τα σήματα της Volkswagen, αλλά είπε ότι δεν πρόκειται να συμβεί στο κοντινό μέλλον.
Στην εικόνα βλέπουμε το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο Passat HyMotion που είχε δημιουργήσει το 2014 η Volkswagen.